![]() |
|
gewoon op m springen en kijken wat zn reactie is. ALs ie er niet van gediend is, dan laat ie dat wel merken (geen reactie, dat ie je van zich afduwt).
[edit: wat boeit t nou wat voor een type meisje ze is; ze stelt een doodnormale vraag. Reageer eens normaal ![]()
|
ach joh, wees blij dat ze het op dr cu2 zo doet, dat mag toch?hier op het forum is ze heel netjes geintegreerd en geassimileerd, niks aan het handje ,dat jullie nou gaan kijken op dr prive pagina wat er voor de rest met dr aan de hand is...
(maar oke, hij is erg BreEzaH...)
|
Verwijderd
|
Wat wil je eerst doen, orale sex of vaginale sex? (ik ga er niet van uit dat je meteen na het handwerk wil overschakelen op anaal). In het eerste geval kun je 't gewoon doen, langzaam naar beneden kruipen, kusjes geven, langs zijn penis likken en 'm kussen en 'm dan in je mond laten glijden. Als je dan een halve minuut bezig bent kun je even ophouden om aan 'm te vragen of-ie het niet te snel vindt gaan, of hij er wel aan toe is, dat soort dingen, maar als hij tijdens die halve minuut duidelijk laat merken dat-ie het lekker vindt dan lijkt het mij overbodig om nog vragen te gaan stellen. Als je bedoelt dat je graag vaginale sex wil, dan kun je bijvoorbeeld een beetje aan het rollen gaan en het zo manoeuvreren dat jij op hem ligt met zijn penis in jouw hand. Je kunt dan bijvoorbeeld met zijn eikel tussen je schaamlippen doorgaan en zijn penis zachtjes tegen je vagina drukken, en hem daarbij aankijken met een blik van 'ik vind dit leuk, wat vind jij?'. Het zou kunnen dat-ie 'm er dan meteen in duwt (ik zou dat vrij bot van hem vinden, maargoed) en het zou ook kunnen dat-ie terugkijkt met een blik van 'ja ik ook wel, maar ik durf niet', of dat-ie van je af springt en roept 'wat doe je nou?'. In het laatste geval kun je beter even wachten, want dan is-ie er nog niet aan toe
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
verder gaan me12 | 2 | 06-08-2010 05:54 | |
Liefde & Relatie |
Te ver gaan met uitgaan Girl-Lara | 12 | 07-07-2010 14:26 | |
Seksualiteit |
als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel meisje833 | 14 | 01-03-2005 14:04 | |
Liefde & Relatie |
Te ver gegaan peetraatjuh | 72 | 19-06-2002 13:24 | |
Seksualiteit |
Verder gaan?! onzeker.... ShiningStar | 12 | 27-03-2002 13:21 | |
Liefde & Relatie |
Verder gaan?! onzeker.... ShiningStar | 4 | 18-03-2002 12:22 |