![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway... dus wel neuken met een, maar krijgen, ho maar. En waarom zou dat kind dan meteen crimineel zijn? Ga je hem zo opvoeden dan? Abortus lijkt me overigens wel het best en kan je ook gewoon aanvragen. Maarre... wees alstublieft NOOOIIIIITTTT meer zo dom, okee? Ook niet wanneer iemand zegt dat dat fijner is, die kan dan mooi de pot op, want hij zit dan niet met de gebakken peren. Overigens kom je nu over alsof je die man 1 avond hebt gezien, hij zei verliefd op je te zijn en je was meteen met hem naar bed geweest... zonder condoom... meid. Hoop dat je in ieder geval geleerd hebt hiervan ![]() (ps. ja, this nep, weet ik. Maar dan nog. Overigens de vraag aan deze persoon niet teveel nep berichtjes te plaatsen. Hierdoor worden namelijk teveel berichten niet meer serieus genomen, terwijl ze dit wellicht wel zijn)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
HELP WAT MOET IK DOEN Lolypopy | 3 | 29-12-2016 22:58 | |
Liefde & Relatie |
help!! wat moet ik doen hoe krijg ik haar terug?? gammo96 | 5 | 10-01-2015 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? IRKill | 58 | 14-05-2005 16:27 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Psychologie |
Help, wat moet ik doen? Anathema | 12 | 03-08-2003 23:05 |