Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
of voor mensen die het station uitgaan
![]() maar goed, opzich is het om woensdagmiddag 6 uur (spits) niet aardig nee en ik denk wel dat je wat boze blikken krijgt, maar bijv toen we van beachbop kwamen ging iedereen in de rokerscoupé blowen en die conductrice ging juist vet gezellig doen zo van: heeeeee jongens lekker aant blowen?? leuk feestje gehad? enz. enz. dus inderdaad, in sommige gevallen wordt het gedoogd |
![]() |
|
ik heb wel 'n paar keer in de trein geblowd, maar volgens mij mag het officieel niet nee. natuurlijk gaat niet elke conducteur moeilijk doen. meestal zien ze het wel, maar zeggen ze niks. of je moet net 'n conducteur hebben die er geen schijt aan heeft.
||
Citaat:
(ze verkopen het zelfs in de trein.)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
daar erger ik me kapot aan.. van die mensen in de trein die 'n bijenkolonie naar zich toe proberen te lokken. dan ruik ik liever de walm van 'n goed wietje... (ook niet altijd, want je krijgt zo snel de neiging om ook te smoken terwijl je niet altijd hebt. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 10:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*kucht*
Maar idd, binnenkort krijgen we San Francisco-toestanden: absoluut rookverbod in het openbaar. Af en toe zul je een asbak met een cirkel errond tegen komen en buiten die cirkel mag er dus niet gerookt worden... Betrapt worden met een sigaret heeft torenhoge boetes tot gevolg. (Pa is er geweest ![]() |
![]() |
|
Daar word ik dus ook schijtziek van dat je negerns meer straks kan roken en blowen.
Als je gaat blowen in een volle rookersklas dan doet niemand er echt moeilijk over eigenlijk. nooit mee gemaakt iedergeval. en die treinen waar je niet in mag roken is pure onzin dan gewoon alsnog roken. ![]()
|
Ok. Blowen in de trein mag onder 1 voorwaarde, Dat je hardop gevraagd hebt of iemand er bezwaar tegen heeft als jij een blowtje opsteekt.
Bier word niet meer in de trein verkocht, net zoals alle andere dingen (behalve treinkaartjes) aangezien ze die karretjes uit de rolatie hebben gehaald ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Als je gewoon ergens achterin de trein gaat zitten, daar controleren die gasten je toch niet... Heb ik ook al zo vaak gedaan en nog nooit genaaid.
Dus je kan blowen en (als je dus het geluk heb dat ze je echt niet controleren) hoef je geen kaartjes te kopen ![]() Maar stel dat ze je wel controleren en je heb een kaartje, doe dan gewoon alsof je een Engelse toerist ben (werkt alleen als je dus echt goed Engels kan en het accentje erbij). Ook goed als je 16 bent en je wilt bij een coffeeshop wiet halen... doen alsof je toerist ben, dan krijg je wel mee ![]()
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 12:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op straat mag je NIET blowen, net als alcohol drinken ook NIET MAG OP STRAAT! Openbaar drugsgebruik he, dus het MAG NIET!
||
Citaat:
Vooral met het "Vuurwerk feest". Politie loopt langs blowende mensen alsof die gasten een Marlboro aan het roken zijn. Maar ook gewoon als mensen op het strand liggen... Politie komt gezellig langsrijden in hun Jeep over het zand... zeggen er niks van als je voor hun neus met een joint voorbij komt lopen.
||
Citaat:
ik heb zelf al 2 keer gehad dat de politie m'n wiet afpakten maar geen pv opmaakten. zo kunnen ze die wiet houden voor eigen gebruik. ik las paar dagen geleden in de krant dat er dit jaar al 27 agenten in België positief waren van cannabisgebruik.
||
Citaat:
Andere landen dus andere regels
||
Citaat:
DUS! Gedogen is echt iets anders dan legaal hoor! Weet je hoeveel papierwerk het is om een pv op te maken voor iemand die geblowd heeft op straat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lifestyle |
SKATERS opgelet! Botervlieger | 20 | 28-09-2004 14:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
rookverbod in de trein liefblondje85 | 348 | 10-11-2003 13:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
reclame voor sigaretten verbieden??? kimmievdv | 19 | 23-05-2003 19:52 | |
Drugs & Alcohol |
blowen in de trein Nas-t Zeekoe | 86 | 04-03-2003 01:03 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |