Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ooh we gaan discuseren leuk , wel effe leuk, laat ik je dit zegen,meissie. we gaan toch niet uit de hoogte doen he, want ieder mens is in mij ogen gelijk,dus dan ben je met mij gauw uitgepraat , (teminste laat ik het zo zegen ik laat iedereen in ze waarde leren jullie jezelf maar accepteren dan accepteer je ook anderen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je gaat met de verkeerde mannen om. |
![]() |
||
Citaat:
misschien dat dat wat beter gezegd kon worden maargoed.. we zijn nou eenmaal grof opt forum ![]()
||
Citaat:
Doch een uiterst vermakelijk en goed verhaal, en toont de motivatie van enkele mensen goed aan
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Seksualiteit |
Marokkaanse mannen betere minnaars dan Negers en Blanke Mannen. Kev25 | 23 | 19-11-2015 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Bewezen: vrouwen vallen op mannen met dure auto's supergirl#1 | 30 | 24-09-2009 11:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De mannen van steen. Ieke | 0 | 11-04-2005 17:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL]De man met het okselhaar totaan zijn tenen GoodforNothing | 5 | 25-03-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
De jongen, de oude man en de zoektocht naar suiker. AtHell | 7 | 04-01-2003 09:58 |