![]() |
|
De eerste keer was niet echt koel.
Het was met mn vakantievriendje in een bos, en we waren een beetje zenuwachtig omdat er mensen aan konden komen. Toen heb ik een tijd gehad van 'dit hoeft voor mij niet', maar ik vind het nu toch wel leuk. Het had gewoon met de situatie te maken de eerste keer, het gebeuren zelf steld niet heel veel voor. Je moet het pas doen als je die jongen vertrouwd, je veilig bij hem voelt(zowiezo de eerste seks-basisregel). |
![]() |
|
![]() |
Ik vraag me eigenlijk gewoon af of mijn vriendin da zou willen doen.
Ik denk dat ze het de eerste keer wel met een condoom wil ma kdenk dat het gevoel dan toch vele minder is (kweet et nie want ik nog maagd). Kzou t haar eigenlijk gewoon beter ne keer vragen, tis nie dak er me haar helemaal nie kan over praten want wij praten wel los over sex. |
![]() |
||
Citaat:
neej gewoon zonder.. neej vond het NIET vies.. vond wel grappig maar ik had er geen idee van hoe het moest.. gelukkig wist hij dat ik het nog nooit gedaan had. Dus gaffie me wat tips.. ![]() ![]()
|
![]() |
eerste keer was bij een ex thuis op de bank beneden terwijl zijn ouders bovenrondstomelden..heb me nog nooit zo bagger gevoeld als toen
![]() mijn laatste ex ging er volgens mij echt van uit zijn dak enzo, eerste keer dta ik het bij hem deed helemaal.. ik laatz e wel komen in me mond enzo maar ik slik het niet door, geef het oevr of laat het over buik lopen oid
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
eey
ik heb t gister voor t eerst bij mn vriend gedaan, maar hetr is best meilijk met ademhalen enzo. ik deed t zonder condoom maar toen het voorvocht enzo kwam ging ik m aftrekken. alleen ik heb een slotjesbeugel dus volgens mij voelde hij dat wel.. ging nie echt lekker maar t was wel leuk om te doen hor, het is egt niet vies ofzo t smaakt gewoon als je huid. maar gelullig mag die beugel r bijna uit en dan probeer ik t nog een x! |
![]() |
|
![]() |
Toen mijn vriend vroeg of ik hem een keer wilde pijpen, heb ik eerst gezegd dat ik dat nog niet wilde. Toen ik voor mezelf genoeg 'aan het idee gewend was', heb ik het wel gedaan. Het viel me reuze mee. Het was nog wel 'raar', maar helemaal niet vies ofzo, wat ik er altijd wel van had gedacht. En zeker omdat mijn vriend het fijn vond, vond ik het niet erg om te doen...
(heb het gedaan zonder condoom, met lijkt me nix, eigenlijk) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
precies wat ik zei tegen mijn vriend toen ik hem voor de eerste keer pijpte ![]() ![]() Vies? neuh, het kan niet tippen aan aardbeien, maar vies vond (en vind) nou ook weer niet. Er zat niet zoveel smaak aan (hangt er denk ik vanaf wie je pijpt), gewoon huid en speeksel. Tja, sperma vind ik persoonlijk niet zo heel lekker smaken, maar dat valt ook nog wel zonder braakneigingen door te slikken en daar had ik de eerste keer nog niet veel mee te maken. En we hadden geen condoom gebruikt de eerste keer, aangezien hij toch maagd was en het net vies was.
|
Ik vond het eigenlijk gelijk al leuk
![]() Had het trouwens niet met condoom gedaan, en ook meteen al geslikt. (ging een beetje per ongelijk, hij dacht dat ik het zelf wel zal aanvoelen....)
|
Verwijderd
|
Uhm... pijpen dat lijkt me nou echt zo 10 keer niks om te doen! Ik heb het dan ook nog nooit gedaan bij mijn vriend, ik vind het idee even vies als beffen. Dat mag hij ook niet bij mij, toch waren de keren dat hij mij befte heel erg geslaagd, maar het idee BAH!
Mijn vriend maakt het gelukkig niet uit omdat ik hem niet pijp, hij heeft zich er maar bij ''neergelegd''. Nou ja nutteloze replay eigenlijk, maar toch mijn ei kwijt ![]() |
![]() |
|
de aller eerste keer was bagger..
Maar met dit vriendje vind ik het echt leuk.. de eerste keer dat ik hem toen pijpte was met een condoom en idd met fruitsmaak maar die smaak is eigelijk ook zo weg.. ![]()
|
Het leek mij ook altijd een enorm ranzige bezigheid, ieeeeeh!
Krijg nog rillingen als ik er aan denk, hahaha. Hij had mij net uitgebreid zitten beffen en ik vond dat ik hem nu eindelijk wel eens mocht verwennen... Dus ik eerst een beetje kusjes geven, proefde voorvocht, wat echt ontzettend ranzig smaakte, dus toen had ik al helemaal geen zin om zijn penis ook nog in m'n mond te nemen... Maar ik heb het toch gedaan en hij werd meteen al supergeil. Na een tijdje begon hij steeds sneller te ademen, dus ben ik nog maar ff doorgegaan, op het laatst lag hij echt te kreunen in bed, nog nooit heb ik hem zo opgewonden gemaakt, en toch 15 maand verkering gehad, hahahah. Owjah, toen hij in mijn mond was klaargekomen wist ik niet wat ik er mee moest doen, vond het te ranzig om door te slikken, dus heb het maar in m'n dekbed gespuugd (onopvallend heheh), volgende dag toen hij weg was meteen dekbedovertrek in de was gesodemieterd!!! Liefs Sask!a
|
Hij haalde em uit zn broek en bracht mn hoofd ernaar toe.
De rest ging vanzelf. Uiteraard wel doorgeslikt; als je het toch doet, doe het dan goed. Oh, en een tip voor de meiden die het vies e.d. vinden. Leg zn penis achter in je mond, nog net niet dat je gaat kokhalzen; als-ie dan klaarkomt gelijk doorslikken. Ff oefenen (zeker het kokhalzen), maar tgaat vanzelf beter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
vragen over de eerste keer deissanne | 2 | 28-01-2017 20:15 | |
Seksualiteit |
Pijpen onbelangrijk164 | 57 | 27-01-2012 16:53 | |
Seksualiteit |
hoe moet je pijpen???? darkfairy | 43 | 16-01-2006 17:05 | |
Seksualiteit |
pijpen MrNiceguy | 27 | 22-09-2003 19:47 |