Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 16:49
flupke
flupke is offline
Ik zou graag eens weten of de meisjes de eerste keer pijpen vies vonden ?
Hebben jullie een condoom gebruikt ( fruitsmaakje ??)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:01
CryptapiX
CryptapiX is offline

op got zeg je dan UTFS en RTFF

maarja
ooit van "search" knop gehoord ?
Oud 07-06-2002, 18:48
Rosie
Rosie is offline
Gewoon antwoord geven kan ook, ik vind het echt niet vies, ik vind het juist leuk. whaha nieuwe hobby haha. Het is echt neit vies, als je merkt dat ie gaat komen en je wil het neit in je mond ga je verder met je handen ofzow..
Maar je moet het gewoon rutig proberen.. En goed blijven ademhalen maar ik vind het erg leuk/lekker om te doen..

Succes !

*Rosie*
Oud 07-06-2002, 18:51
Koen
Koen is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:

op got zeg je dan UTFS en RTFF
Nee hoor, want jij weet net zo goed als ik dat RTFM en UTFS helemaal níks bijdragen aan het topic en daarom dan ook niet gewaardeerd worden. Hier ook niet, dus laat dat soort posts in het vervolg maar voor je.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:34
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Koen schreef:

dus laat dat soort posts in het vervolg maar voor je.
Hou dat soort posts ihv maar voor je
Oud 07-06-2002, 19:38
eztah
eztah is offline
De eerste keer was niet echt koel.
Het was met mn vakantievriendje in een bos, en we waren een beetje zenuwachtig omdat er mensen aan konden komen.

Toen heb ik een tijd gehad van 'dit hoeft voor mij niet', maar ik vind het nu toch wel leuk.

Het had gewoon met de situatie te maken de eerste keer, het gebeuren zelf steld niet heel veel voor.
Je moet het pas doen als je die jongen vertrouwd, je veilig bij hem voelt(zowiezo de eerste seks-basisregel).
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 22:32
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
vond het ranzig echt waar kwist absoluut niet wak ermee aanmoest pijpen moet je toch een beetje leren denk ik ligt ook aan wat de jongen lekker vind ofcourse!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 22:46
flupke
flupke is offline
Citaat:
Je moet het pas doen als je die jongen vertrouwd, je veilig bij hem voelt
Ik ben wel ne gast
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:04
eztah
eztah is offline
Citaat:
flupke schreef:

Ik ben wel ne gast

Mmm, ik was een beetje moralistisch aan het leuteren
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:26
flupke
flupke is offline
Ik vraag me eigenlijk gewoon af of mijn vriendin da zou willen doen.
Ik denk dat ze het de eerste keer wel met een condoom wil ma kdenk dat het gevoel dan toch vele minder is (kweet et nie want ik nog maagd).
Kzou t haar eigenlijk gewoon beter ne keer vragen, tis nie dak er me haar helemaal nie kan over praten want wij praten wel los over sex.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 09:18
Verwijderd
toen ik dat voor de 1e keer deed was t zonder condoom.....nog never met condoom gedaan eik ^_^
ik vond t niet vies .... t was eik wel gein

en of t fijn was moet je aan me vriend vragen......toch, IJsje ?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 09:59
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
flupke schreef:

neej gewoon zonder.. neej vond het NIET vies.. vond wel grappig maar ik had er geen idee van hoe het moest.. gelukkig wist hij dat ik het nog nooit gedaan had.
Dus gaffie me wat tips..
Oud 08-06-2002, 11:28
Rosie
Rosie is offline
hahaha even reageren op zhazha, humor ik had er altijd een grote mond over en toen ik het deed dacht ik, hoe moet dit eigenlijk wahahaha humor..

sorry moest er even aan denken..

doeg
Oud 08-06-2002, 14:19
Verwijderd
Hmz, kvonnut de eerste keer niet echt geweldig gloof ik, hij was toen meteen in mn mond gekomen, grr, no warning ofzow, en dat smaakte VIES!! Maar dat lag gwoon aan hem want bij mn huidige vriend smaakt ut helemaal niet vies..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:36
Verwijderd
Geen condoom, het was best spannend maar vond het niet vies ofzo. Mn vriend ging helemaal uit zn dak van geilheid geloof ik
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:10
flupke
flupke is offline
Heb je hem de eerste keer in je mond laten komen ?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:12
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
vond het ranzig echt waar kwist absoluut niet wak ermee aanmoest pijpen moet je toch een beetje leren denk ik ligt ook aan wat de jongen lekker vind ofcourse!
en nu dan??
zeg is eerlijk...??
Oud 13-06-2002, 10:37
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
eerste keer was bij een ex thuis op de bank beneden terwijl zijn ouders bovenrondstomelden..heb me nog nooit zo bagger gevoeld als toen maar hij wilde het graag..ik vond er niet veel aan eigenlijk toen maar hij vond eht wel errug lekker enzo, maakte het wel goed

mijn laatste ex ging er volgens mij echt van uit zijn dak enzo, eerste keer dta ik het bij hem deed helemaal..

ik laatz e wel komen in me mond enzo maar ik slik het niet door, geef het oevr of laat het over buik lopen oid
Oud 21-08-2002, 12:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
flupke schreef:
Ik had er geen mening over, weet niet meer wat ik dacht, bijzonder was het iig niet. En nee, ook geen condoom.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:28
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Mijn vriendin vond en vind het niet vies. We hebben het wel eens met condoom gedaan, was wel een grappige ervaring.
Oud 21-08-2002, 14:49
verbal-violence
verbal-violence is offline
hoezo komt nooit langs :Z
Oud 21-08-2002, 16:42
Signy
Signy is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
hoezo komt nooit langs :Z
Idd ja. *sigh*
Oud 21-08-2002, 18:00
Marilyn
Marilyn is offline
Ik vond het helemaal niet vies de eerste keer, maar daarna komen de NOG VEEL betere keren. Vind pijpen echt fantastisch ...en ik overdrijf niet.
Oud 21-08-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
flupke schreef:
Ik in ieder geval niet, heb dat nog nooit gedaan. Ben bang dat hij recht in mn keel schiet en ik moet kotsen ofzo. Vind sperma sowieso niet echt lekker smaken... dus laat ik m niet komen in mn mond.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:04
Joontjuh
Joontjuh is offline
1ste keer pijpen, was onwennig, maar best lekker, maar de 1ste keer bij mijn huidige vriend was de 1ste keer dat ik slikte
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:28
french kiss
french kiss is offline
kvond het niet vies,wel tof toen ik bezig was,om hem een plezier te doen maar ik durfde eerst niet en bleef hem maar gewoon kusse
Oud 18-09-2003, 21:23
freaQiegirl
freaQiegirl is offline
eey
ik heb t gister voor t eerst bij mn vriend gedaan, maar hetr is best meilijk met ademhalen enzo. ik deed t zonder condoom maar toen het voorvocht enzo kwam ging ik m aftrekken. alleen ik heb een slotjesbeugel dus volgens mij voelde hij dat wel.. ging nie echt lekker maar t was wel leuk om te doen hor, het is egt niet vies ofzo t smaakt gewoon als je huid. maar gelullig mag die beugel r bijna uit en dan probeer ik t nog een x!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:40
Qimm
Qimm is offline
Ik vond het verassend genoeg erg leuk en niet vies, wel heel geil
Oud 19-09-2003, 08:42
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik vond de eerste keer leuk en spannend en verbazingwekkend makkelijk
Oud 19-09-2003, 11:01
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik zei ook steeds tussendoor... zeg wel als je komt he? niet in mijn mond.. ik was als de dood dat ik zou moeten kokhalzen..
Oud 19-09-2003, 11:52
II_Duce
II_Duce is offline
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 12:49
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Toen mijn vriend vroeg of ik hem een keer wilde pijpen, heb ik eerst gezegd dat ik dat nog niet wilde. Toen ik voor mezelf genoeg 'aan het idee gewend was', heb ik het wel gedaan. Het viel me reuze mee. Het was nog wel 'raar', maar helemaal niet vies ofzo, wat ik er altijd wel van had gedacht. En zeker omdat mijn vriend het fijn vond, vond ik het niet erg om te doen...
(heb het gedaan zonder condoom, met lijkt me nix, eigenlijk)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:22
Exhumed
Exhumed is offline

Eet gezond
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:57
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
Rosie schreef op 07-06-2002 @ 19:48:
whaha nieuwe hobby haha.

precies wat ik zei tegen mijn vriend toen ik hem voor de eerste keer pijpte Vond het leuk en ontzettend geil om te doen de eerste keer. Moest even wennen en de kaakspieren waren nog niet zo getraind, maar toch..
Vies? neuh, het kan niet tippen aan aardbeien, maar vies vond (en vind) nou ook weer niet. Er zat niet zoveel smaak aan (hangt er denk ik vanaf wie je pijpt), gewoon huid en speeksel. Tja, sperma vind ik persoonlijk niet zo heel lekker smaken, maar dat valt ook nog wel zonder braakneigingen door te slikken en daar had ik de eerste keer nog niet veel mee te maken.
En we hadden geen condoom gebruikt de eerste keer, aangezien hij toch maagd was en het net vies was.
Oud 19-09-2003, 14:03
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik vond het eigenlijk gelijk al leuk Was 15, en was wel supernerveus, omdat ik nog helemaal niks wist en mn (toenmalige) vriend had al best veel vriendinnetjes gehad.(Maar hij zei dat ie vond dat ik het super had gedaan *trots*)
Had het trouwens niet met condoom gedaan, en ook meteen al geslikt. (ging een beetje per ongelijk, hij dacht dat ik het zelf wel zal aanvoelen....)
Oud 19-09-2003, 20:14
Verwijderd
Uhm... pijpen dat lijkt me nou echt zo 10 keer niks om te doen! Ik heb het dan ook nog nooit gedaan bij mijn vriend, ik vind het idee even vies als beffen. Dat mag hij ook niet bij mij, toch waren de keren dat hij mij befte heel erg geslaagd, maar het idee BAH!
Mijn vriend maakt het gelukkig niet uit omdat ik hem niet pijp, hij heeft zich er maar bij ''neergelegd''.

Nou ja nutteloze replay eigenlijk, maar toch mijn ei kwijt
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:19
Punkygirl
Punkygirl is offline
de aller eerste keer was bagger..

Maar met dit vriendje vind ik het echt leuk.. de eerste keer dat ik hem toen pijpte was met een condoom en idd met fruitsmaak maar die smaak is eigelijk ook zo weg.. dus dat helpt niet veel.. En nu tjaa ik vind het gewoon leuk om te doen vooral aangezien hij zo geniet ervan..
Oud 19-09-2003, 21:06
Muizzz
Muizzz is offline
de eerste keer was leuk, zonder condoom
het was leuk om te zien hoe hij erop reageerde vooral

maarje moet niet teveel nadenken
want dan is het eigenlijk best vies
Oud 20-09-2003, 10:01
lct
lct is offline
Ik vond de eerste keer (zonder condoom) leuk/lekker.

Citaat:
flupke schreef op 08-06-2002 @ 18:10:
Yup, vond het niet vies smaken. Maar dat ligt wel aan de persoon..
Oud 25-09-2003, 23:39
Kadaffi
Kadaffi is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 21-08-2002 @ 19:00:
Ik vond het helemaal niet vies de eerste keer, maar daarna komen de NOG VEEL betere keren. Vind pijpen echt fantastisch ...en ik overdrijf niet.

Wanneer zullen we?
Oud 26-09-2003, 08:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
freaQiegirl schreef op 18-09-2003 @ 22:23:
gelullig
zei je dat nou expres?

maar ik vind het niet echt smerig, de eerste keer ook niet. maar echt leuk vind ik het niet. en dat vind ik wel jammer, want wil mn vriend natuurlijk wel een plezier doen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:29
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Dat ging een beetje vanzelf. Opeens ging m'n hoofd naar omlaag en dus...tja. Ik had er blijkbaar opeens zin in. En ik vond het niet echt vies, ik vond het daarvoor te spannend, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 21:42
Sask!a
Sask!a is offline
Het leek mij ook altijd een enorm ranzige bezigheid, ieeeeeh!
Krijg nog rillingen als ik er aan denk, hahaha.

Hij had mij net uitgebreid zitten beffen en ik vond dat ik hem nu eindelijk wel eens mocht verwennen...
Dus ik eerst een beetje kusjes geven, proefde voorvocht, wat echt ontzettend ranzig smaakte, dus toen had ik al helemaal geen zin om zijn penis ook nog in m'n mond te nemen...
Maar ik heb het toch gedaan en hij werd meteen al supergeil. Na een tijdje begon hij steeds sneller te ademen, dus ben ik nog maar ff doorgegaan, op het laatst lag hij echt te kreunen in bed, nog nooit heb ik hem zo opgewonden gemaakt, en toch 15 maand verkering gehad, hahahah.

Owjah, toen hij in mijn mond was klaargekomen wist ik niet wat ik er mee moest doen, vond het te ranzig om door te slikken, dus heb het maar in m'n dekbed gespuugd (onopvallend heheh), volgende dag toen hij weg was meteen dekbedovertrek in de was gesodemieterd!!!

Liefs Sask!a
Oud 03-10-2003, 21:15
nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Hij haalde em uit zn broek en bracht mn hoofd ernaar toe.
De rest ging vanzelf.
Uiteraard wel doorgeslikt; als je het toch doet, doe het dan goed.

Oh, en een tip voor de meiden die het vies e.d. vinden.
Leg zn penis achter in je mond, nog net niet dat je gaat kokhalzen; als-ie dan klaarkomt gelijk doorslikken.
Ff oefenen (zeker het kokhalzen), maar tgaat vanzelf beter.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 00:30
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 19-09-2003 @ 15:03:
Ik vond het eigenlijk gelijk al leuk Was 15, en was wel supernerveus, omdat ik nog helemaal niks wist en mn (toenmalige) vriend had al best veel vriendinnetjes gehad.(Maar hij zei dat ie vond dat ik het super had gedaan *trots*)
Haha, je was dus beter dan die tientallen meisjes die jou al voor waren gegaan.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 00:52
Verwijderd
Onze kat heette ook Flupke.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 18:57
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-10-2003 @ 01:30:
Haha, je was dus beter dan die tientallen meisjes die jou al voor waren gegaan.
Hehe, t zou leuk zijn als et ook echt zo was, maar om de een of andere reden denk ik altijd dat ik heel slecht ben en dat hij er niks aan vond en maar een beetje tegen me loog om mij blij te maken...ofzo
Oud 04-10-2003, 19:10
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 04-10-2003 @ 19:57:
Hehe, t zou leuk zijn als et ook echt zo was, maar om de een of andere reden denk ik altijd dat ik heel slecht ben en dat hij er niks aan vond en maar een beetje tegen me loog om mij blij te maken...ofzo
Nee volgens mij was je gewoon beter dan al die meisjes die óók al aan z'n lul hadden gezogen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:53
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-10-2003 @ 20:10:
Nee volgens mij was je gewoon beter dan al die meisjes die óók al aan z'n lul hadden gezogen.
Ach, het maakte me nie zoveel uit, dat ie veel meisjes voor me had gehad, daar proef je niks van hoor
Oud 04-10-2003, 19:56
Talon
Talon is offline
Citaat:
barbelle schreef op 04-10-2003 @ 20:53:
Ach, het maakte me nie zoveel uit, dat ie veel meisjes voor me had gehad, daar proef je niks van hoor
als het goed is ja...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten