Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Cola is voor mij geen prob, bij Plus drink ik altijd cola als ik blow.
Qua alcohol zou ik zeker oppassen met bier of alcohol die je anders niet kan verdragen. Als je het gewend bent, kun je es proberen of je alcohol erbij kunt verdragen, maar je kunt er zwaar ziek van worden. Zorg dat je niet te ver meer moet gaan, want als het heftig aanslaat, wil je nix anders meer dan op je nest liggen en genieten ![]() En ja, het is normaal dat je een gigantisch droge bek krijgt ![]() |
![]() |
|
Doe 't bij voorkeur binnenshuis, daar is 't chill en kan je evt. als 't verkeerd valt (kan gebeuren bij de 1e keer) de boel netjes onderkotsen (in een plee dan
![]() Er iets zoets bij drinken ofzo werkt de werking van de THC tegen dus niet erg nuttig dan... 't Is wel flex als je snel wilt ontnuchteren van de wiet als 't mis gaat.
Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 01:24. |
![]() |
|
![]() |
Wat je misschien ook kan proberen is een kop thee nemen, iets met fruit, ikzelf neem meestal mango, veel suiker.
Ik denk dat je hem dan wel goed voelt zitten, zeker als het je eerste keer is
Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 03:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
de eerste keer dat ik enkele trekken van een joint nam voelde ik niks. een andere keer ook niks... toen heb ik eens met een gast een hele joint gerookt en ik merkte nog niks. we rookten nog 1 en ineens BANG! ik wist niet wat me overkwam. 'k was toen ook nog maar 12 jaar. maar ik denk dat ik nooit meer zo stoned ben geweest van wiet als toen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kunt nl vrij psychotisch van worden.. iig, dat gebeurde bij mijn eerste keer wiet... 't komt zover als ik weet niet vaak voor, maar nu weet je het... just incase... Joyce (ik had er dan ook nx van te voren over gelezen, een boel malibu gehad en op een plek waar ik me niet echt safe voelde.... ![]() Succes iig, en geniet ervan ![]() (laat je ons nog weten hoe 't was?)
|
eerste tip die ik je al kan geven is zien dat je niet overdrijft de eerste keer
want bij de meeste zie je dat ze met gemak een hele joint in hun eentje doen terwijl als je dat als beginneling doet, je meestal wel scheef gaat en voor de rest wat er ook gebeurt rustig blijven u niet druk beginne maken gewoon chill blijven |
![]() |
|
![]() |
niet ruig gaan doen gewoon blowe totdat je denkt da je genoeg
![]() ![]() ![]() Aight ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Problemen met blowen Toneless | 24 | 31-01-2010 19:22 | |
Drugs & Alcohol |
Paar vraagjes over blowen Verwijderd | 17 | 15-02-2006 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
eerste keer blowen xXxEvaxXx | 19 | 22-09-2003 21:36 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
het lijkt wel alsof je MOET blowen devilcat | 14 | 23-05-2002 16:34 |