Advertentie | |
|
![]() |
|
als je echt voor deze vriend wil gaan, moet je eerlijk met hem kunnen praten en je op je gemak voelen bij hem. Dat is nu dus niet zo. Vertel het hem gewoon, en hij zal heus niet denken wat een preuts stom kind. En als ie dat wel denkt, weet je dat ook maar weer en is ie toch niet zo geweldig als je nu denkt.
Maar het is heus niet raar om er over te praten
|
![]() |
mijn vriend en ik schelen 8 jaar, ik ben 18 en hij 26. en ik snap heel goed je onzekerheid. in het begin was ik dit ok heel erg, en durfde ik er ook echt niet over te praten. natuurlijk merkte hij ook wel dat ik best onzeker was en niet zo heel erg ervaren. maar in de loop der tijd leerde ik best veel van hem, en op den duur verdween dat onzekere gevoel bij mij en ging ik me steeds prettiger voelen bij hem, de onzekerheid verdwijnt vanzelf wel. maar het beste is natuurlijk om er over te praten met hem, al snap ik heel goed dat je dat niet zou durfen.nou suc6 ermee
|
![]() |
|
Hij weet toch zeker ook dat hij 4 jaar ouder is? En hij zal dan ook wel kunnen nagaan dat jij misschien nog wel niet zoveel ervaring hebt.
Verder vinden jongens het volgens mij helemaal niet erg om een meisje dingen te kunnen leren op sexueel gebied. Praat gewoon met hem. Dat komt naar mijn idee juist volwassener over dan het niet vertellen omdat je bang bent voor zijn reactie.
|
![]() |
waarom zou zo'n relatie niet slim zijn?
je hebt minder ervaring dan hem, ok, maar dat komt echt niet persé door het leeftijdsverschil hoor. Ik had vriendinnen die op hun 14e al supermeer ervaring hadden dan ik toen ik 16 was, en wat dan nog? Hij zal het, net als miekmuis zei, heus niet erg vinden om jou wat dingen te leren en geduld met je te hebben als het een beetje leuke vriend is. Ik denk dat je gewoon een beetje te onzeker bent. Niet zijn, nergens voor nodig ![]()
|
Normaal zou ik nu een relaas afschieten over hoe stom je wel niet bent dat je jezelf druk maakt over relaties. En hoe stom je bent dat je niet geniet van het moment.
Echter, je bent 21. Een leeftijd waarop relaties een serieuzer karakter krijgen. Vraag je goed af wat je wilt bereiken met dit vriendje. Is hij voor 'even', een los contact, of wil je in de toekomst ook nog met hem door? Indien dat laatste het geval is, bedenk je dan goed dat een relatie gebaseerd dient te zijn op gelijkwaardigheid en gelijkgezindheid. Anders is je relatie op kort termijn misschien wel interessant, maar zul je daarna snel geïrriteerd zijn. Niet een leven waarvoor ik je adviseer te kiezen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ouders en veel oudere vriendjes Nyuuu | 10 | 11-01-2011 16:12 | |
Liefde & Relatie |
reactie ouders vriend Vlinderr | 20 | 21-04-2006 15:16 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en ik in dip. GoddessOfDesire | 10 | 08-10-2005 23:22 | |
Liefde & Relatie |
ouder vinden mijn 7 jaar oudere vriend niet goed. annetjuh90 | 86 | 16-03-2005 20:11 | |
Liefde & Relatie |
ik vind een jongen leuk maar me ouders/vrienden etc. vinden hem niks help!! meisje833 | 14 | 09-02-2005 14:43 | |
Liefde & Relatie |
Jonge meiden en oudere jongens luckyleo | 42 | 13-07-2002 10:31 |