Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waar heb jij je rompertje vandaan? Ook bij http://www.ab-versand.de/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Eerst erger ik me dood aan die kutwekker, of aan het feit dat ik vandaag alweer huiswerk moet maken. Als het goed is heb ik de dag ervoor al een boxer + wat sokken op een stoel/tafel/grond neergedonderd, zodat ik niet helemaal in me pjama/bloot naar de kast hoef te hobbelen. Dan doe ik eerst me boxer aan, en dan me sokken. Als je nl je broek over je blote voeten heen trekt, geeft dat zo'n irritant gevoel aan je voet. Vervolgens doe ik me hemd aan (niet in de zomer meestal) , en een Tshirt. Dan me broek (vaak met riem), en vervolgens komt me trui.
Als ik wegga doe ik eerst me jas aan. Dan zet ik me MP3 speler aan. Dan doe ik de sleutel in het slot, en dán doe ik pas me handschoenen aan, want met die dikke vingers is het zo'n gepriegel. ![]()
|
euh.. tja.. meestal eers ondergoed,
dan verschilt het.. als het winter is, dan eerst trui.. anders eerst broek, dan. sokken, sierraden, haar (niet dat ik mun haar aantrek) en als laatst schoenen, want mijn schoenen mochten eigenlijk wel een maatje groter.. maar ja.. boeie.. tis te doen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een 'fout' feest Verwijderd | 8 | 05-04-2010 10:13 | |
Psychologie |
contact maken jmaster_1988 | 3 | 11-06-2004 21:43 | |