Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je het niet meer aankan, en haar hulp dus nodig hebt, moet je bellen, uitleggen dat het niet heel erg is, maar dat je wél hulp nodig hebt, kan altijd, en ik denk dat ze dan ook zelf d'r conclusie wel kan trekken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is toch ook erg? |
![]() |
|
![]() |
mijn moeder mag er niks van weten. ze mag helemaal niks over mij weten. ik heb geen mail-adres dus kan niet mailen. hoe lang duurt het voordat ik me weer normaal ga voelen en weer gewoon verder kan leven? ik schaam me heel erg over wat er gebeurt is. ik weet dat dat niet hoeft, maar ik kan er niks aan doen. hoe moet ik ermee om gaan. ikl kan niet eens aangeraakt worden.
|
![]() |
|
![]() |
mijn moeder weet dat ik naar een psych ga om mijn am. ze mag niet weten wat er is gebeurd, omdat ik me heel schuldig tegenover haar voel en ze heeft al zoveel meegemaakt en ze heeft altijd gezegd dat het ergste dat haar zou kunnen overkomen is dat een van haar kinderen iets gebeurt. ik wil haar geen pijn doen en niemand mag weten wat er is gebeurd, want ik wil niet dat mensen denken telkens als ze mij zien wat er allemaal is gebeurd.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je moeder het erger vindt als ze nergens iets van af weet. Er gebeurt nu ook iets met je en dat weet ze ook. Ik snap wel dat je dit heel moeilijk vindt en haar liever niks verteld. Maar houdt in je achterhoofd, dat JIJ haar geen pijn, die persoon doet haar dan pijn. En je moeder is niet iedereen, probeer ook dat te onthouden.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
niet goed in mijn vel DriesDW | 4 | 05-12-2015 01:47 | |
Psychologie |