Hallo,
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier schrijf, maar ik voel me echt niet goed in mijn vel de laatste tijd. Dit is "al" sinds dinsdagavond, en ik weet niet goed wat te doen. Ik ween de hele tijd, ik heb nergens zin in... ik denk dat het nog geen depressie is, dat kan toch pas als je een aantal weken je slecht voelt? Wat er eigenlijk is gebeurd is dat mijn vriendin en ik ruzie hadden op dinsdagavond en woensdag, ik ben dan bij haar geweest en we hebben het uitgepraat enzo, maar toch blijf ik mij slecht voelen. Ik denk dat die ruzie de druppel was die mijn emmer deed overlopen. Ik weet niet goed wat ik ermee moet doen. Ik voel mij echt slecht... ik praat erover met mijn vriendin, en ze begrijpt het wel, maar uiteraard vind ik het zelf heel ambetant dat ik er mij nu constant slecht over voel. Ik wil genieten van haar, van onze relatie en ik wil gelukkig zijn! Ik ben bang dat als ik nog lang mij zo slecht ga voelen, mijn relatie eronder zal lijden. Wegens andere redenen moet ik bij een psycholoog gaan, haar zie ik donderdag, ik denk dat ik haar al eens zal mailen om haar te waarschuwen dat het niet zo goed gaat. Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik voel mij zo slecht...
|