Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik steun je ![]() tenzij je natuurlijk een diepvries hebt die tot -50 vriest ![]()
|
nou water verdampt zoiezo, et maakt ni uit welke temperatuur (tenzij bij het absolute nulpunt). Alleen hoe warmer et word hoe sneller de verdamping gaat. Dus THC verdampt idd bij 60 maar ook bij 50 graden alleen bij 60 gaat het sneller dan bij 50. bij 200 graden verdampt THC et snels dus. maar de verdamping bij 60 graden is te verwaarlozen, er gaat dan weing THC de lucht in....
||
Citaat:
dacht dat dat het 'kookpunt' was van THC, 60 graden, weet ook nie meer waar ik da vandaan heb eerlijk gezegd ![]() maarm, waar heb jij je info vandaan dan?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.tillshilohmusic.nl/koken_met_cannabis.htm en dan de een na onderste ![]() als je een beetje over alles heen leest dan heb je de meeste ingredienten wel in huis, ik hoefde niet eens naar buiten, en het werkte wel :> pas alleen op dat je niet te weinig wiet in verhouding per mayonaise erin doet want dan moet je een halve liter mayonaise gaan eten om effect te krijgen ( ![]() ow highnaise heet het trouwens, niet highonaise ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ja, das bah Footprint ;p maar goed, om ontopic te blijven, als dat werkte, en als vrieswiet (al dan niet sterker) ook nog werkt, dan zal wietboter invriezen ook wel werken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Eerste spacecake Anoniem8888 | 29 | 09-01-2012 17:11 | |
Drugs & Alcohol |
spacecake Ignis | 35 | 07-03-2003 22:42 |