Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet of je wel eens eerder wiet hebt gebruikt (geblowd?), maar spacecake kan erg hard aankomen. Zelf vind ik het meestal een veel minder comfortabele high dan gewoon blowen (veel lastiger te doseren). Wat je ook kan doen als je anti-roken bent en misschien eerst eens voorzichtig wilt proberen wat het effect is is proberen een vaporizer te bemachtigen of zelf maken (internet instructies).
Hoe dan ook veel plezier ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 3 gram/4 man lijkt me oké, en we eten rustig. Ieders dus 0.75 gram waar je wrs hard op gaat. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb pas toevallig spacecake gemaakt met thc-boter. En de boter gemaakt van knipafval (ik weet niet hoeveel want vriendin van me heeft het de dag van te voren gemaakt, zodat het een dagje kon staan).
Het was erg goede cake. Ben de halve avond kei gaar geweest. Laatste keer dat ik zo gaar was, was toen ik de eerste paar keer blowde. En ik blow al lang en heb tijden echt veel geblowd. Ik hoor wel van veel mensen dat thc-boter beter werkt als wietboter. En dan heb je de wietsmaak ook minder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het is eigenlijk verrassend makkelijk om met wat makkelijk verkrijgbare spullen thc te isoleren. hecht de thc zich niet aan de vetten in de boter (of zijn dat de melkeiwitten?). en anders is er altijd nog de methode om hasj/thc olie te maken. met pure drinkbare alcohol en nog een aantal stappen (het is niet aan te raden dit binnen te doen vanwege de licht ontvlambare alcohol dampen)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoe ik het altijd doe is gewoon boter + wiet in de magnetron tot de boter gaat "koken" en dan nog even 20 seconde door laten gaan en dan de wiet eruit filteren. Een brownie mix kopen (degene waar alleen water bij moet) iets minder water in doen en de wietboter erbij doen. Zo heb je in 20 minuten een spacebrownie, die ook echt lekker is, en waarbij je bijna niets ruikt.
Ik zou ongeveer halve gram wiet per persoon gebruiken (meestal iets van 5,- voor de betere soorten wiet). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
spacecake en soortgenoten huntingyade | 22 | 19-07-2013 17:53 | |
Drugs & Alcohol |
Langdurig misselijk na genotsmiddelen? naiboctruk | 4 | 07-12-2012 22:57 | |
Drugs & Alcohol |
Spacecake vraagjes Verwijderd | 8 | 12-07-2008 14:00 | |
Drugs & Alcohol |
mdma/XTC, eerste keer proberen, waar op te letten? trophus | 74 | 06-01-2008 03:48 | |
Drugs & Alcohol |
Spacecake mislukt. Verwijderd | 25 | 27-06-2006 22:08 | |
Drugs & Alcohol |
recept space cake *Shorty* | 9 | 12-12-2001 07:21 |