Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor: Thuis hoef je minder huiswerk te maken. En als je het op school maakt is het makkelijker want je kan je leraren vragen, als je iets niet begrijpt.
Tegen: - vaak word je afgeleid door je vriendinnen. - thuis kun je je beter concentreren. - je kan eerder thuis zijn. - meer tijd voor je vrije tijd , zoals bijbaantje . Dit is wel genoeg ,he??! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tegen: -Nu zijn er al genoeg, en als je dat gaat opvoeren raken mensen hun concentratie al helemaal kwijt.
-De lessen die je nog wel hebt worden saaier, omdat je langer op school zit. Voor: -Huiswerk op school af, dus minder werk thuis. -Huiwerk met medeleerlingen kan ook een voordeel zijn: elkaar dingen uitleggen, en vaak gaat huiswerk sneller met zn tweeen (als je geconcentreerd bent)
||
Citaat:
Of begrijp ik het verkeerd? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij kwu is het toch juist de bedoeling dat je zelfstandig zonder hulp van leraren aan het werk gaat? Bij ons op school deden ze daar niet echt aan. Gelukkig, want ik kon me echt totaal niet concentreren tijdens huiswerk maken op school (thuis geen problemen mee). Bovendien heb je al zo weinig "hoorcollege"-lessen en die vind ik meestal het zinnigst (bij goede leraren).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Algemene schoolzaken |
Keuze WerkTijd (KWT) Kitten | 15 | 29-02-2008 23:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Algemene schoolzaken |
De school neemt uren in en verlaagd zo je slagingskans: MAG DIT? alpha | 28 | 31-05-2003 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeder worden op je 17de..... wondersbestaan | 46 | 01-11-2002 20:15 |