Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zat er gisteren naar te kijken en ik schoot gewoon in de lach bij het zien van zoveel domme vrouwen.
Hebben zij nooit van het woord 'vernedering' gehoord of zo?? Op het moment dat hij 10 vrouwen een roos gaf, lieten enkele dames zich wel kennen hoor. ![]()
||
Citaat:
waarom denk je dat het zo leuk is om te kijken .... vooral als je de verbazing bij bepaalde vrouwen ziet (ik noem een arianne ofzo) dat hij haar niet heeft gekozen |
![]() |
||
Citaat:
![]() (het zijn geruchten, maar die hebben toch (vaak/af en toe) een kern van waarheid...
|
Oke, heb t net gekeken >
Anouck, Rose, Priscilla (weet niet zeker of ze zo heet) en Etherrrrr (wat heeft zei een kutstem) zijn eruit .. Hij heeft volgens mij gezoend met sabine en verder niet veel boeiends gebeurd. Volgende week blijven er nog maar 2 over > ik denk Gwen en Nanna of Gwen en Annemarieke |
![]() |
|
Ik heb ook een paar gezien, maar dan niet serieus gekeken. Meer om het af te kraken (beetje leedvermaak)..
Nana vindt ik uhmmm een beetje mannelijk en aangezien hij de perfecte vrouw wil denk ik niet dat zij het wordt, gwen heeft wel een vrij standaard uiterlijk alleen jammer van dat kind maar als hij daar overheen kan stappen dan passen zij wel goed bij elkaar... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
HBO isn't university? Leannán | 63 | 02-10-2005 17:43 | |
Films, TV & Radio |
de miljonair Verwijderd | 24 | 14-10-2004 11:20 | |