| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nostradamus was toch wel een 'helderziende'.
![]() En in dit topic staat ook heel veel nuttigs. http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=2012 |
|
|
|
|
tja, ik ben altijd van mening dat je de voorspellingen van die man niet te letterlijk moet nemen en altijd sceptisch moet blijven. Mensen die een ramp zoeken, vinden em ook...Zo niet, maken ze er 1.
Maar het zou me niets verbazen als een aantal geloven binnen niet al te lange tijd gruwelijk botsen wat leidt tot een massaslachting. (blij dat ik geen van die beide geloven aanhang )
|
|
||
|
Citaat:
Met christenen worden denk ik gewoon ons westerlingen bedoeld. Van oorsprong is west-europa toch christelijk. Onze samenleving is ook nog voor een deel gefundeerd op christelijke waarden en normen enz. Dus ook al ben je niet christelijk, dan krijg je er toch mee te maken vrees ik. Overigens wel eng wat ik in die link van die eerste reactie las: over die remote-viewers, dat ze niet verder kunnen kijken dan 2012. Misschien is het zo dat 2012 nog blanco is, en dat we zelf een wending aan onze toekomst kunnen geven? Dus ofwel vrede en voorspoed en ontwikkelingen, ofwel verschrikkelijke rampen e.d. We moeten dan dus zorgen dat we de juiste koers volgen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Met andere woorden: als je niet goed begrijpt waarom je een keuze maakt en met welk doel, dan is de kans groot dat je het verkeerde pad in slaat. Aangezien een boel wereldleiders denken vanuit een in principe korm perspectief (onze god/ons land is alles, de rest zijn ketters dus moeten dood, nu nog zien dat we het voor elkaar krijgen) verbaast het mij dus idd niets als er een grote uitbarsting gaat komen.
|
|
||
|
Citaat:
Veel mensen maken zich zorgen om die 2012 toestand. Ikzelf geloof, en geloof niet erin. Ik zie wel wat er komt, en als het er eenmaal is maak ik er maar het beste van. In die tussentijd ga ik fijntjes genieten van allerlei leuke dingen in mn leven, zoals mn vriend, en laat ik die tijd niet verpesten door zorgen over iets wat helemaal niet te bevestigen valt of zeker is.
|
|
||
|
Citaat:
2005 - 2015 => "Eerste Globale Oorlog" zal Europeanen en Islamieten zwaar treffen. Volgens Nostradamus is de eerste grote gebeurtenis die ons te wachten staat de vorming van een nieuw soort Verenigde Naties, waarin de Islamitische landen de handen in elkaar zullen slaan. De vorming van een Islamitische Statenbond, versus een statenbond van alle niet -Islamitische staten. Nostramadus verwacht die oprichting echter pas in het jaar 2005 en hamert op het feit dat die vereniging van het islamitische kamp tot een ongekend geloof in de overwinning zal leiden. Verder profeteert Nostradamus dat het in deze periode toch onvermijdelijk zal komen tot een eerste globale oorlog, die twee derde van de Europeanen en drie kwart van de islamieten het leven zullen kosten. Meer dan honderd staten zullen zwaar beproefd worden. ( Wie blijft er nog over? - Vraag van de pagina-opmaker ) Een andere mijlpaal is 2008, waarin een ernstig conflict tussen Frankrijk en Groot Brittannië uiteindelijk in 2010 zal uitmonden in bloedige aanslagen op vier regeringsleiders: de Britse premier, de Amerikaanse president, de Duitse Bondskanselier en de Franse president. Opgelet! Het is niet zo dat Nostrdamus in zijn verzen concreet over deze mensen en landen sprak. ( Vroeg mij al af wie er kandidaat bij die verkiezingen ging zijn ) In de 16de eeuw was bijvoorbeeld immers nog geen sprake van dergelijke regeringsfuncties, laat staan Amerika. Omdat Colombus pas 50 jaar voor de publicartie van Nostradamus profetiën West-Indië had ontdekt, stelt hij Indië nog altijd met Amerika gelijk. dat heb ik gelezen, en ik geloof daar zeker in want tegenwoordig behandelen mensen elkaar als buitenaardse wezens dus..
|
|
|
|
ehm......
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=559046 zullen we daar verder discusseren? daar heb ik tenminste m'n mening al gegeven en anders moet ik gaan kopieren en plakken enzo en ....pfff
|
|
||
|
Citaat:
Ja klopt, wat jij gelezen hebt heb ik ook gelezen. Maar het hoogtepunt van die oorlog vind in 2011-2014 plaats dacht ik, vandaar dat ik 2012 noemde. |
||
|
|
|
|
-Geloven jullie erin?
-Heeft een van jullie wel eens voorspellende beelden/ angstgevoelens over 2012 enzo gehad? -Heeft een van jullie er wel eens een helderziende over gehoord dat ons een ramp boven het hoofd hangt? (nl deze) -jazeker -ja. geen angstgevoelens. ben dr niet bang voor. k weet gewoon zeker dat de wereld ooit instort. -ja
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik geloof er eigenlijk niet in. Ik geloof wel dat de mensen dom genoeg is zichzelf uiteindelijk uit te roeien. Ik vind het niet zo'n fijn idee te weten dat ik over 10 jaar dood ben of aan een huidziekte lijd, los van het feit dat het lariekoek is.
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Presidentsverkiezingen Verenigde Staten 2012 Martiño | 262 | 06-11-2012 18:00 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
2012 Dave2006 | 7 | 05-06-2007 21:14 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
2012 Dave2006 | 5 | 04-06-2007 15:06 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Apocalypse 2012 ? Oktay-Y | 35 | 02-05-2007 01:10 | |