Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 12:33. |
![]() |
|
![]() |
Misschien heb je hier wat aan: http://mathworld.wolfram.com/TaylorSeries.html
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het begin (de 1e paar hoofdstukken + inleiding integreren) is gewoon vwo-herhaling en is gewoon niet moeilijk. als ik het goed heb staat achterin H11 het een en ander over Taylor, en in appendix F worden veel stellingen bewezen die te lastig zijn om in de hoofdstukken zelf te bewijzen. Wat de snelheid door de stof over het algemeen betreft: die ligt geweldig hoog. (Calculus 1 hebben we inmiddels al afgerond.) In 6 weken met 4 hoor/werkcolleges per week hebben we zo'n 45 paragrafen uit calculus behandelt en in die tijd ook ff Java helemaal gedaan. nu zijn we met netwerkanalyse bezig (een van de moeilijkste vakken van de propedeuse ![]() maar wat studeer jij dan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() onze werkindeling We hebben nog maar 1 van de 6 weken van netwerkanalyse afgerond, maar het is gewoon erg wiskundig. Inderdaad differentiaalvergelijkingen (condensator, spoel ed. zijn met differentiaalvergelijkingen te beschrijven), complexe getallen, (en ook nog complexe getallen/DV's tegelijk), sinussen ed. en vast nog wel meer wiskunde maar ik heb dus ook gehoord dat ik volgend jaar misschien wél begrijp wat ik nu aan het doen ben ja. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
kunstmatige intelligentie of twinfo (wi + informatica) I love stars | 9 | 04-03-2008 12:37 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Differentieerbare functie? Verwijderd | 18 | 21-12-2007 20:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Welke boeken inspireren jou? Verwijderd | 60 | 04-08-2004 23:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Literatuurbesprekingen Verwijderd | 17 | 15-07-2004 15:06 | |
Taylorreeks Dotcom | 7 | 03-10-2001 11:52 | |
Toch nog ff over PI Dexter 0000 | 19 | 10-07-2001 22:59 |