Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind hem ook goed getekend.
![]() en mief: jij moet niet zeuren dat we niet moeten zeuren, want als je hier een tekening post moet je juist kritiek verwachten. Als je alleen maar post zodat iedereen kan zeggen hoe mooi het is en je niks moet zeggen als je wel kritiek hebt, heeft de tekenaar er weinig aan (lijkt mij). |
![]() |
|
Verwijderd
|
de verhoudingen zijn goud, maar door het gezichtspunt kun je het idee krijgen dat er iets niet klopt.
netjes getekend, mooi handschrift (vind ik) heb je. maar, (en ik weet voor de rest natuurlijk helemaal niet wat voor werk dat je maakt), het mag iets brutaler, durf iets meer (maar niet in deze tekening, want deze is echt prachtig) |
![]() |
||
Citaat:
stilte. Het was niet zeurderig bedoeld, maar meer om te benadrukken dat ik het gewoon goed vond, met of zonder miniscule dingen die anders zouden kunnen. Tuurlijk is dit een forum, dus kun je gaan bekritiseren, maar soms vind ik idd dat er een beetje doorgedraafd wordt. Niks mis mee, ik vond het alleen hier niet nodig. ![]()
|
hmm hier is nog een tekening die ik gemaakt heb..Dit zijn de enige portretten die ik op mijn compu heb staan . (scanner is kapot
![]() ![]() en rxqueen wat bedoel je met 'mooi handschrift'? ![]()
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 20:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar mooie stijl ![]()
|
Echt zeer goed dit!
![]() Een ding is zeker, je hebt talent meid! Btw, wat bedoel je nu eigenlijk met te precies tekenen? Ik vind je tekeningen iig goed zoals ze zijn. Mooi schaduwwerk en zoveel meer goeie dingen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jullie ? Linaatje97 | 10 | 06-02-2014 16:02 | |
Flora & Fauna |
Wat vinden jullie hiervan? Eend | 22 | 06-02-2005 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vinden jullie van verandering van alfabet en toetsenbord? CoveredEyes | 27 | 04-12-2003 19:03 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie hier van? SomeDay | 17 | 03-11-2003 18:15 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie als een meisje dr okselhaar laat groeien? di-rectfan14 | 100 | 12-12-2002 13:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat denken jullie hier nou van??? stefanietje | 13 | 05-04-2002 16:13 |