Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2003, 20:14
Blisss
Blisss is offline
Bij deze wil ik even de deskundige hulp inroepen van mijn mede-forummers . Ik zit namelijk met een beetje frustrerende situatie: ik heb een aantal weken geleden een leuk meisje ontmoet op een vereniging, heb er een aantal keren tijdens het uitgaan wat mee gepraat en kwam toen tot de conclusie dat ze wel erg leuk was en ik haar wel beter wilde leren kennen. Prima, mooi, standaardscenario, probleem is nu alleen dat ze bijna nooit meer op de vereniging is. Als ik haar iets beter zou kennen, zou ik haar wel gewoon een keer uitnodigen om te komen eten o.i.d. Als ze daar dan geen zin in heeft, weet ik dat tenminste ook weer; jammer, maar er zijn nog genoeg andere leuke dames. Nu heb ik echter geen zin om zoiets te vragen, zo goed kent ze me niet, en dan zou ik haar waarschijnlijk in verlegenheid brengen. Het komt er op neer dat ik nu al een aantal avonden op rij als ik naar sociëteit ga, teleurgesteld mijn avond voortzet, omdat ik moet concluderen dat ze er weer niet is. Daar heb ik geen zin meer in, dus mijn vraag: hoe kan ik op een redelijke, subtiele manier zorgen dat ik haar weer eens zie en haar gewoon beter kan leren kennen zonder te vervallen in pogingen waarvan ze niet zal weten wat ze er mee aanmoet en waar ze waarschijnlijk niet op zit te wachten? Bedankt voor de reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2003, 20:48
Tabbetje
Tabbetje is offline
Je kan natuurlijk vragen of ze msn heeft...En als jij dat ook hebt kunnen jullie daar gezellig kletsen en mekaar beter leren kennen. Zo is t ook gegaan bij mij en mn vriend (nu ex ) Succes!
Oud 06-11-2003, 21:01
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
Tabbetje schreef op 06-11-2003 @ 21:48:
Je kan natuurlijk vragen of ze msn heeft...En als jij dat ook hebt kunnen jullie daar gezellig kletsen en mekaar beter leren kennen. Zo is t ook gegaan bij mij en mn vriend (nu ex ) Succes!
Bedankt, dat idee had ik inderdaad ook. Maar ze is niet bepaald vaak online...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:46
Verwijderd
Gewoon aan vrienden/vriendinnen van haar vragen of ..... er niet is.... nee? Ohw jammer... wil je de groeten doen van ...

*als zij jou ook wel ziet zitten zorgt ze dan dat ze er de volgende keer wel is *
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:47
Trueno
Trueno is offline
Citaat:
Tabbetje schreef op 06-11-2003 @ 21:48:
via MSN is echt stom hoor, sorry. Dan kan je nog beter gaan
SMS-en denk ik..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 21:49
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Trueno schreef op 06-11-2003 @ 22:47:
via MSN is echt stom hoor, sorry. Dan kan je nog beter gaan
SMS-en denk ik..
je moet toch ergens beginnen.......
Oud 06-11-2003, 21:52
Trueno
Trueno is offline
ja okee, maar ik zou het echt vreemd vinden als een jongen mn MSN zou vragen met die gedacht erachter. Zou gelijk denken dat het een computernerd is, net als ik
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 22:34
Verwijderd
bij mij was het veel handiger hij werkt in dezelfde supermarkt als waar ik werk en toen kon ik gewoon op het rooster kijken en toevallig langskomen

maar ik snap je probleem heel goed toch zou ik wachten tot je haar weer ziet op de societeit en dan een gesprek aanknopen en als het goed voelt haar eens ergens voor uitnodigen

tip de film amelie (le fabuleux d'estin d'amelie poulain) werkte bij mij erg goed
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:53
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
uhh ja... lastige vraag
ik denk eigenlijk niet dat zij het heel stom of vervelend vind als je gewoon vraagt of ze een keer iets met je wil doen ofzo...
en je zegt, ze is haast nooit online.. kan ik daaruit concluderen dat je haar email/msn al hebt ??
want dan is het helemaal niet zo ingewikkeld lijkt me
succes Kuzz Kim
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 17:34
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 07-11-2003 @ 14:53:
en je zegt, ze is haast nooit online.. kan ik daaruit concluderen dat je haar email/msn al hebt ??
want dan is het helemaal niet zo ingewikkeld lijkt me
succes Kuzz Kim
Ja... Maar dat je iemand in je msn-lijst hebt staan wil toch niet zeggen dat je die gene goed kent. Je voegt toch wel eens gewoon iemand toe omdat je het adres van iemand anders hebt o.i.d. terwijl je diegene verder niet vaak ziet. Ik heb iig meer mensen in mn lijst staan dan waar ik in mn 'echte' leven regelmatig mee omga. Maar bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:01
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Blisss schreef op 07-11-2003 @ 18:34:
Ja... Maar dat je iemand in je msn-lijst hebt staan wil toch niet zeggen dat je die gene goed kent. Je voegt toch wel eens gewoon iemand toe omdat je het adres van iemand anders hebt o.i.d. terwijl je diegene verder niet vaak ziet. Ik heb iig meer mensen in mn lijst staan dan waar ik in mn 'echte' leven regelmatig mee omga. Maar bedankt voor je reactie
Nouja, ik bedoel dus ook, je hebt haar in je msn lijst... ze is niet vaak online maar vast wel eens! Dus als ze eens online is trek dan gewoon de stoute schoenen aan en spreek haar eens aan..
als je bang bent dat ze het vervelend en opdringerig vind als je haar meteen mee uit vraagt oid, vraag haar dan gewoon of ze weer eens zin heeft naar die societie te komen! en dan kun je haar beter leren kennen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten