Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
SMS-en denk ik.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij mij was het veel handiger hij werkt in dezelfde supermarkt als waar ik werk en toen kon ik gewoon op het rooster kijken en toevallig langskomen
maar ik snap je probleem heel goed toch zou ik wachten tot je haar weer ziet op de societeit en dan een gesprek aanknopen en als het goed voelt haar eens ergens voor uitnodigen tip de film amelie (le fabuleux d'estin d'amelie poulain) werkte bij mij erg goed ![]() |
![]() |
|
uhh ja... lastige vraag
![]() ik denk eigenlijk niet dat zij het heel stom of vervelend vind als je gewoon vraagt of ze een keer iets met je wil doen ofzo... en je zegt, ze is haast nooit online.. kan ik daaruit concluderen dat je haar email/msn al hebt ?? want dan is het helemaal niet zo ingewikkeld lijkt me ![]() succes Kuzz Kim |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je bang bent dat ze het vervelend en opdringerig vind als je haar meteen mee uit vraagt oid, vraag haar dan gewoon of ze weer eens zin heeft naar die societie te komen! en dan kun je haar beter leren kennen! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
Werk, Geld & Recht |
Open sollicitatie SimplyABoy19 | 7 | 01-12-2004 12:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 27! Miracle | 491 | 28-11-2004 13:00 | |
Psychologie |
contact maken jmaster_1988 | 3 | 11-06-2004 21:43 | |
Psychologie |
Hoe pak ik zoiets aan?! D-sire | 20 | 09-09-2002 01:45 |