Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2003, 08:05
robinn
robinn is offline
na een jointje begint mijn hart altijd enorm te kloppen. ik heb het gevoel dat het iets is waar ik pas sinds kort last van heb. het is een keer ook behoorlijk misgegaan en nu ben ik wat meer op mijn hoede.

maar het gaat echt supersnel, dus voor mijn gevoel veel sneller dan eerst. maar ik ben nog wel even relaxed om het zo maar te noemen. ik vind het een vrij vreemd verschijnsel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2003, 09:01
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ja dat vind ik ook..
misschien kan je beter ff een tijdje minderen/ stoppen.
hartkloppingen kan nooit goed zijn en is gewoon een teken van je lichaam dat er iets mis is.
Oud 09-10-2003, 10:19
dark_poetry
dark_poetry is offline
Mijn hart gaat ook altijd vet snel soms als ik stoned ben.
Oud 09-10-2003, 10:22
Verwijderd
mwha heb ik ook wel eens als ik een pure of bijna pure joint rook. 1 keer ging het zo snel, dat ut gewoon eng was, werd helemaal bleek. Maarja ff halfuurtje chillen wat zoets drinken en tis weer over.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:06
Spanker
Spanker is offline
Ja dat heb ik ook maar is het noodzakkelijk dat ik ff stop met blowen of niet?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:26
Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
ik denk minder achter elkaar. Als je dat hebt ben je toch kei stoned. Zoiets heb ik ook ooit gehad
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:44
zeep007
zeep007 is offline
ja, dat heb ik ook gehad jah. Heb toen 30 km. gefietst omdat dat op dat moment heel logisch was
Daarna nog een paar keer gedaan en gebeurde steeds weer.....
nu 3 jaar gestopt.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 14:45
Mir-idiotA
het lijkt ook heel vaak zo te zijn hoor! je bent je meer bewust van gevoel etc. en je voelt dus je hart écht kloppen, terwijl je dat normaal als je niet stoned bent, dat niet opmerkt.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:48
Verwijderd
't zit puur in je kop.. "zou mijn hart weer sneller beginnen te slaan?" vraag je jezelf constant af als je nu weer een jointje opsteekt. En als je gespannen bent dan gebeurt dat ook. Laat het los. En gebruik geen paddo's of iets dergelijks zolang je zo bent want je bent waarschijnlijk ook zo iemand die zich dan constant af gaat zitten vragen of het fout gaat, zodát het fout gaat.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:16
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
********** schreef op 09-10-2003 @ 16:48:
't zit puur in je kop.. "zou mijn hart weer sneller beginnen te slaan?" vraag je jezelf constant af als je nu weer een jointje opsteekt. En als je gespannen bent dan gebeurt dat ook. Laat het los. En gebruik geen paddo's of iets dergelijks zolang je zo bent want je bent waarschijnlijk ook zo iemand die zich dan constant af gaat zitten vragen of het fout gaat, zodát het fout gaat.
True.

Ik heb het een paar keer gehad met de combinatie van coke en blowen. Dat doe ik dus niet meer, omdat ik mezelf dan helemaal gek zit te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:19
Gatara
Gatara is offline
Je hart gaat wat sneller kloppen in het algemeen, maar ook bij het nutttigen van alcohol. Test maar eens

Wel zorgen dat je een beetje relaxed bent in je hoofd en niet opgefokt, want dat is niet objectief
Oud 09-10-2003, 17:47
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
ADHD schreef op 09-10-2003 @ 18:16:
True.

Ik heb het een paar keer gehad met de combinatie van coke en blowen. Dat doe ik dus niet meer, omdat ik mezelf dan helemaal gek zit te maken.
Hehehe..
Ja, dat heb ik ook een keer gehad met de combinatie wiet, hasj, paddos, lsd, mdma en alcohol (op lowlands)..
Die alcohol dat deed t m, heb daarna uren rondgelopen met t id dat ik elk moment een hersenbloeding kon krijgen (kreeg allemaal duizelschokken, dus nie zo verwondelijk)... durfde ook nie te gaan slapen en al mn vrienden waren kwijt, dus had ik mezelf verdoemt tot zo minimaal mogelijk dansen op tech-house tot t eind..
Oud 09-10-2003, 19:34
funest
funest is offline
mja heb dat ook regelmatig
maar tzit gewoon in je kop...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 19:45
robinn
robinn is offline
Citaat:
omajunk schreef op 09-10-2003 @ 11:22:
mwha heb ik ook wel eens als ik een pure of bijna pure joint rook. 1 keer ging het zo snel, dat ut gewoon eng was, werd helemaal bleek. Maarja ff halfuurtje chillen wat zoets drinken en tis weer over.
ja koolzuurhoudende dranken schijnen te helpen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 09-10-2003 @ 18:19:
Je hart gaat wat sneller kloppen in het algemeen, maar ook bij het nutttigen van alcohol. Test maar eens

Wel zorgen dat je een beetje relaxed bent in je hoofd en niet opgefokt, want dat is niet objectief
van alcohol word je rustig, tis 'verdodend' en gaat je hart dus langzamer kloppen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:06
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
robinn schreef op 09-10-2003 @ 09:05:
na een jointje begint mijn hart altijd enorm te kloppen. ik heb het gevoel dat het iets is waar ik pas sinds kort last van heb. het is een keer ook behoorlijk misgegaan en nu ben ik wat meer op mijn hoede.

maar het gaat echt supersnel, dus voor mijn gevoel veel sneller dan eerst. maar ik ben nog wel even relaxed om het zo maar te noemen. ik vind het een vrij vreemd verschijnsel
Ik heb dat gevoel ookwel 'ns dat m'n hart ontzettend tekeer gaat (Als ik veel blow, heb ik zelfs een paar keer een soort van lichtelijk xtc gevoel gehad ) *tamelijk vage zin*

Joyce

Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 23:35
C r Y p S
C r Y p S is offline
Ik heb ook af en toe dat m'n hart sneller gaat kloppen van blowen (echt zo dat het bijna pijn doet, maar dat komt ook doordat ik stoned ben >> dan voel je dingen veel intenser). Op zich is het wel een normaal verschijnsel dat je hart sneller gaat slaan van wiet, maar als het echt heel vaak voorkomt, zou ik toch een beetje voorzichtig doen of eens aan de dokter vragen of het kwaad kan.
Oud 10-10-2003, 01:32
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
als je erop gaat letten word het steeds erger, tot je op een gegeven moment gaat hyperventileren, en daarna raak je nooit meer een joint aan

gewoon niet op letten dus, het is puur psychologisch
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 12:27
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
omajunk schreef op 09-10-2003 @ 21:22:
van alcohol word je rustig, tis 'verdodend' en gaat je hart dus langzamer kloppen.
Heb jij t wel eens getest?

Mijn hartslag gaat echt wel sneller na alcohol te hebben genuttigd.
Oud 10-10-2003, 12:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 10-10-2003 @ 00:35:
Ik heb ook af en toe dat m'n hart sneller gaat kloppen van blowen (echt zo dat het bijna pijn doet, maar dat komt ook doordat ik stoned ben >> dan voel je dingen veel intenser).
Als je je goed concentreert kun je ook voelen waar je nieren en lever zitten enzo
Oud 10-10-2003, 12:39
apekop123
apekop123 is offline
Zoals al eerder gezegd 't zit in je kop

Wiet maakt je sowieso al paranoia dus als je dan gaat denken "beter gaat m'n hart niet raar doen, beter gaat m'n hart niet sneller kloppen!" dan zal dat juist gebeuren.

Ik had een keer met salvia dat m'n hart heel erg snel leek te gaan. Bijna alle keren daarna dat ik salvia wilde gaan gebruiken ging m'n hart sneller (nog voor ik het nam). 't Zit dus allemaal in je kop.
Oud 10-10-2003, 13:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Drexz schreef op 10-10-2003 @ 13:39:
Zoals al eerder gezegd 't zit in je kop
Neuh. Je moet je natuurlijk niet gek laten maken, dan is het idd psychisch, maar als je relaxed bent, moet je maar gewoon eens je hartslag meten.
Oud 10-10-2003, 21:51
Antistar
Antistar is offline
bij sommigen maar ik heb soms toch wel mijn momenten hoor :/ vandaag op school was ik laatst helemaal vd wap, een lopend lijk, geen zin in niets en warm en hartkloppingen
ik geloof niet dat ik dit mezelf inpraat
Oud 11-10-2003, 08:09
needlefreak
needlefreak is offline
ik heb nu soms nog hartkloppingen terwijl ik nuchter ben en gewoon rustig tv zit te kijken. dan kan ik soms een onregelmatige en harde hartslag krijgen. soms voel ik het zelf in mijn keel kloppen.
Oud 11-10-2003, 11:38
Mir-idiotA
Citaat:
needlefreak schreef op 11-10-2003 @ 09:09:
ik heb nu soms nog hartkloppingen terwijl ik nuchter ben en gewoon rustig tv zit te kijken. dan kan ik soms een onregelmatige en harde hartslag krijgen. soms voel ik het zelf in mijn keel kloppen.
das wel normaal toch? dat heb ik ook (al is het niet ernstig vaak)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 10-10-2003 @ 13:27:
Heb jij t wel eens getest?

Mijn hartslag gaat echt wel sneller na alcohol te hebben genuttigd.
vage shit, bij mij juist langzamer wat opzich ook wel logisch is, omdat alcohol verdooft, of vind je dat niet logisch?
Ik zal ut wel ff op internet opzoeken als ik zin heb...

Kweetniet wanneer je het meet, maar als je aan het feesten bent en je gaat druk lopen dansen en gek doen, ja dan gaat je hart wel sneller, maar dat komt dan niet door de alcohol natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 11:35
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
ik heb juist (net als needlefreak) snelle hartkloppingen en zware, snelle ademhaling als ik nuchter ben... als ik dan weer heb geblowd is het veel minder :/
Oud 21-10-2003, 18:01
Verwijderd
dat heb ik ook
ik ben super relaxed maar ik denk ondertussen oe mijn hart klopt wel snel!!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 19:42
sui
sui is offline
uhu , merkte ik de laatste keren ook op, je kon het echt hard voelen als je je hand daar legde... en dan werd het op een keer zo erg dat ik .... (lees ander topic van mij maar)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:37
SoulWanderer
SoulWanderer is offline
Hebben jullie er nou al is over nagedacht wat hartkloppingen veroorzaakt? Volgens mij niet.. Wat doet het hart? Waarom zou het dan harder gaan pompen? Kijk er zo maar is naar, en dan welk effect sommige drugs op je hebben, vooral op de bloedsomloop.

Daarnaast, iemand zei dat alcohol je juist relax maakt, maar, alcohol heeft op iedereen weer een ander effect.

Gegroet,

SoulWanderer

*ziet dat het keihard begint te regenen en vliegt als een speer om alle ramen dicht te doen*
Oud 26-10-2003, 13:58
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
^
vampire the masquerade?

ik dacht altijd dat hartkloppingen anders waren. dat je hart juist onregelmatig gaat kloppen.. dat heb ik dan wel eens..
niet van blowen trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten