Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat dacht je van behanglijm? Het daarin drenken. Of er eventueel gips onder of in verwerken. Of kippengaas. Moet het draagbaar blijven of is het voor de academie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Academie ja ![]() Behanglijm of iets in die trant zat ik ook aan te denken, gaat het daar niet alleen enorm van verkleuren? Meneer bij de verfwinkel had het over 2componentensmeersel wat ze voor zeiljachten gebruiken, schijnt keihard te worden en gigantisch te glanzen misschien dat ik dat wel gebruik.
|
Oja
Ik heb zwarte kanten pumps, maar ik wil rode pumps en aangezien de versie van MiuMiu iets buiten de begroting is €245 wil ik ze rood verfen.. Wat kan ik daar het beste voor gebruiken? Gewoon een simpele rode spuitbus van de hema, of iets anders? Of evt overtrekken met een andere stof?
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had iig zo mn adidasjes strepen op mn schoenen rood gemaakt, maat dat is wel een kleiner oppervlakte |
![]() |
|
heb ik ook eens gedaan. Ik had ook een rib broek en een spijkerbroek.
Toen heb ik van de spijkerbroek de pijpen afgeknipt, en daar de pijpen van de ribbroek aan genaaid. Toen heb ik van zo'n basketbal shirt het cijfer afgeknipt en op de 'overgang' tussen rib en spijkerbroek genaaikt. Was echt heel erg leuk geworden
|
Verwijderd
|
denk dat t met spuitbus ook wel kan hoor, maar moet je el van een flinke afstand af spuiten, anders wordt t echt lelijk krijg je dikke lagen en druipers, wee alleen niet hoe snel da slijt, een dan gaat eht waarschijnlijk wel glimmen en weet niet of dat de bedoeling is....en ik zou dan geen hema bussen kopen
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het wordt er keihard van maar je moet er wel mee oppassen dat je het niet ombuigt want dan gaat het barsten en wordt het heel erg lelijk |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tja, ik weet niet zeker of het kan, maa rlijkt me wel maar dan heb je kans dat jij ht te dicht bij hebt gehouden, moet echt n dun laagje verf zijn, anders krijg je idd jouw problemen...ach ik weet t ook niet hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en in een stoffenwinkel loop je toch zelf naar de stof en wijs je em aan, daar heb je toch geen naam voor nodig? |
![]() |
||
Citaat:
en ik heb echt de naam nodig, ik moet op inet zoeken namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vervelen: stad, dorp? LauraJansen | 31 | 15-01-2011 23:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |