Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik ken het wel.
Het ene moment doe ik het rustig aan en zou ik het wel eens wat drukker willen hebben, maar als ik het dan weer druk heb verwijt ik mezelf dat ik zoveel hooi op m'n vork heb genomen. Dat wisselt elkaar dan af. Het is moeilijk om daar een evenwicht in te vinden en ik denk ook niet dat je kunt zeggen dat één van de twee belangrijker is. Ik vind het allebei belangrijk... En het hangt van het moment af wat ik belangrijker vind..
|||
Citaat:
natuurlijk. Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-12-2003 om 20:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Heb even time-out van de verplichtingen genomen btw.)
||
Citaat:
Ik vraag het niet omdat ik omkom in verplichtingen, maar wel enorme moeite heb regels te breken en niet in rechte lijnen te leven.
|
Verwijderd
|
vrede met mezelf hebben,
ik heb t weleens gehad dat ik iets had, verrot toch met zijn alle ik ga op mezelf wonen, stop met mijn school en werk, maar dat is niet realistisch ook op langere termijn niet, dus ik heb mezelf maar gedwongen om er vrede mee te krijgen, ik heb t ook niet zo heel lang gehad, noem het een tijdelijke dip |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan wel met een houten hoofd naar de college's gaan waar ik vervolgens niks opneem, maar ik kan ook naar mijn vriendje gaan die overdag werkt en waar ik in alle rust huiswerk kan maken en kan uitwaaien op het strand en kan afwassen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
11 september 2001, wat klopt er wel/niet nachtmens | 251 | 24-12-2012 22:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |