Advertentie | |
|
![]() |
|
hey,
lijkt me moeilijk om je vader zo anders te zien. misschien moet je er met je vader of je moeder over praten. ik denk dat als je er over praat het wel beter gaat sterkte ( ook je vader) xxx Irene
|
hey Wendy,
wat erg voor je!! ik heb niet echt een tip ofzow voor je, want wat ik wilde zeggen is hierboven al gezegd. Alleen wil ik je laten weten dat ik aan je denk, en dat je me natuurlijk altijd mag mailen, en dat ik van je houd!! kom op!! jou lukt het ![]() xxx Wiltine
|
Jeej Wen, wat rot weer allemaal! ({) (})
Ik kan niet meer zeggen dat Quiana al zei...Praat er met je moeder over en eventueel met je vader... Toen ik bij je was, zag ik dat het contact met je vader best redelijk was, ik hoop dat dat niet verminderd hierdoor? Verder kan ik niets zeggen ![]() Ik hoop dat ondanks alles de sfeer thuis wel goed blijft! Knuffel Suus
||
Citaat:
Hoe moeilijk het soms ook is (mijn moeder werd soms echt hopeloos), je moet er begrip voor opbrengen dat hij die buien heeft. Geef hem gewoon gelijk alstie opeens zo uitschiet en bedenk dat het dus door de 'suiker' komt, hoe oneerlijk het soms ook lijkt. Ik weet niet of hij zichzelf bewust is van zijn buien, zo ja, laat hem er dan eens over praten met de internist. Heb je dit ook al eens met je moeder besproken? Ik bedoel de verandering in het gedrag van je vader. Ik zeg nu wel dat het door de suiker komt maar misschien weet zij meer en ligt het toch ergens anders aan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Software & Hardware |
probleem met printer HP 1300 series Verwijderd | 3 | 23-10-2006 09:09 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met mn vader en ik kom er niet vanaf Chloe Siere | 14 | 05-12-2005 19:45 | |
Psychologie |
m'n vader.. 4774 | 15 | 07-07-2004 18:13 | |
Psychologie |
problemen thuis, lang verhaal Verwijderd | 3 | 23-11-2003 23:33 | |
Psychologie |
Mn vader spoort nu nog minder. DarkCat | 14 | 28-08-2002 16:42 |