Advertentie | |
|
![]() |
|
wij hebben er ook 1!!! en ik ben de broodbak miep
![]() zo heerlijk, elke ochtend vers brood. tips; oefenen en goed doorlezen welke volgorde... ik ben zelf ook nog aan het experimenten, maar er is dus een site met 1000'en tips http://groups.yahoo.com/group/BBL2 succes!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn ouders hebben er één. Gekocht toen ik geen gluten meer mocht, zodat we zelf glutenvrij brood konden maken. Ik vind brood met rozijnen altijd erg lekker, vooral als het nog warm is. ![]() |
![]() |
|
Ik kan best goed brood maken met de hand. Maar het kost zoooveel tijd en werk.. Maar het is leuk als je 't goed kan laten rijzen met normaal bloem (wat niet amerikaans patent is, dus niet gebleekt en ook niet met extra gluten)..
En ja, moet ook eens aan een panasonic broodbakmachine.
|
M'n moeder heeft er één (of eigenlijk twee). Ik vind ciabata brood wel heel erg lekker en een paar andere soorten ook wel.
Alleen het gewone bruin brood is echt niet te eten! ![]() Tip: In Duitsland zijn veel meer soorten broodmixen te koop, en ook goedkoper oid. Je moet echt uitkijken met prijzen want bij de AH is het bijv heel duur (bepaalde mixen dan hé)
||
Citaat:
En dat over bakkersbrood; IK vind het een en al lucht en water. Smaakt nergens naar en is zo taai als hondeleer. Nee geef mij maar eigengebakken vers brood of zelfgemaakte pizzabodems. ![]()
|
Je kunt ook speciale italiaanse ciabatta brood mixen kopen, daar hoef je zelf nog maar heel weinig aan te doen. Dat is wel lekker handig, maar ook erg duur.
Sommige mensen vinden het gewoon handiger om het kant en klaar te kopen. Hier zit btw geen molen in de buurt.
||
Citaat:
||
Citaat:
en dan verdient zelfgebakken net-uit-de-oven/broodbakmachine-brood toch echt wel mijn voorkeur!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt er ook gewoon bloem dat je bij de supermarkt kunt kopen + de overige ingrediënten ingooien, daar is niet per se een molen in de buurt voor nodig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
5 minuten lopen! ![]() Die vijf molens hier zijn allemaal in werkende staat, en in eentje wordt het (biologische) graan gemalen. En ze verkopen ook gist, en andere benodigdheden..
|
![]() |
||
Citaat:
Maar gist en bloem uit de supermarkt is nou niet echt van goede kwaliteit (understatement). Allemaal van dat patentbloem, 't rijst wel makkelijk, maar 't is ook niet echt lekker.. En met ongebleekte bloem kan je ook vrij makkelijk een donkere roux maken. En biologisch.
||
Citaat:
||
Citaat:
En "onze" molen is ook biologisch en heeft een heel lief buitenlands vrouwtje ![]()
||
Citaat:
|
Ik krijg er een voor mijn verjaardag, het enige brood wat ik momenteel lust is zelfgebakken brood, en ik eet als een beer dus kan moeilijk elke dag een brood gaan bakken.
![]()
||
Citaat:
wie heeft er trouwens verstand van die soezie, want daarmee lukt het nu steeds niet ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind echt niks lekkerder dan brood van de supermarkt ![]() Heb vaak zat zelfgemaakt brood op en ook diverse soorten van de bakker enz. maar ik blijf echt bij het bruine brood van de supermarkt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met gewoon bloem is het volgens mij prima te doen, zo slecht is dat bloem niet, voor zo ver ik weet. Ik bakte alleen altijd met rijstebloem, sojabloem, enz., omdat ik geen gluten mocht. |
![]() |
||
Citaat:
Wij hebben er dus ook een. (Volgens de consumentengids was die van ons het best ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Bloem, water, suiker, zout, gist en boter. Bederven deze dingen in 10 uur?
|
Hmmmm..wij hebben dr ook 1, dat brood is echt zooo super lekker
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Speciale gist, waar te koop? Popgamer1989 | 45 | 23-06-2005 17:51 | |
Werk, Geld & Recht |
op jezelf wonen: hoeveel ben jij kwijt aan eten? SuperSanne | 79 | 25-01-2004 03:19 | |
Eten & Drinken |
Welk brood? mcsun | 59 | 19-03-2003 13:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
*Kwil Graag Weten Wat Jullie De Hele Dag Eten!* [DFU]DutchGirllie | 104 | 22-08-2002 20:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waar bestaat jou'n..... Noortjuh | 42 | 24-12-2001 20:11 |