Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar dan ik ook:
Papa, de paashaas bestaat toch helemaal niet? Jij moet je smoel houwe, vuil goor uit de baarmoeder gesleurd kuttekind! Als jij die tyfusbek nog 1 keer opentrekt, knip ik je scrotum deraf, en stel niet van die domme vragen!!! Ze smelten de paashaas ![]() Maar ik blijf erbij, op alle cds staan waardevolle dingen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat komt gewoon in het nieuwstopic op Meldpunt en Mededelingen. Verder is er heel lang een discussie gevoerd over wel en niet en uiteindelijk vond Roxy het wel leuk, ik vond het leuk en de rest had er geen problemen mee en mijn muzieksmaak is breed genoeg om meest waanzinnige dingen te bevatten. Ik postte hier in het begin wel, maar toen waren jullie niet zo lief voor nieuwelingen, maar sinds ik niet meer als nieuweling beschouwd word, post ik hier wel en vind ik het ook prettig om hier rond te hangen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
vind dat ze steeds beter worden. Ook serieuzer, dat zijn ze eigenlijk al een paar platen, maar ze worden nu voor vol aangezien door de heren critici van dit land.
In spanje, duitsland etc. worden ze volop gewaardeerd, maar krijg hier het idee dat ze nog worden aangezien voor een melig punkbandje, terwijl ze veel meer zijn. Het is een van de hardwerkendste bands van Nederland. Overigens vind ik Schizo het best.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
[Kleding]bazaar topic! Jules | 202 | 15-03-2005 16:50 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
de Heideroosjes Firefly182 | 81 | 09-01-2004 14:28 | |
Muziek |
Revolt Pharmacon | 9 | 04-08-2003 11:43 | |
Muziek |
Van welke band heb je 3 of meer cds en waarom Dy|_uCK | 124 | 12-08-2002 15:24 | |
Muziek |
enquète over heideroosjes musc | 23 | 21-06-2002 17:09 |