Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2003, 23:05
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
misschien een ideetje om het hardware forum om te dopen tot Hardware en Elektronica, aangezien ook vragen over gsm's e.d. hier gesteld dienen te worden. verder verwijs ik naar Films & TV, waar op dit moment iemand een topic open heeft over een Home Cinema set, waarop niet gereageerd wordt. de naam 'Hardware' en de toelichting die eronder staat suggereert dat het forum puur voor computergerelateerde zaken bedoeld is, wat volgens mij niet het geval is. (right?)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2003, 07:58
Tofke_H
Tofke_H is offline
Wat maakt nou de naam uit. Als ze vanaf morgen forumbaas vervangen door god dan blijven wij dezelfde functie hebben, net zoals dat forumonderdeel. Maar er kan daar natuurlijk over nagedacht worden.

Ivm F&Tv: Als ik het me goed kan herinneren heeft het toch geen zin meer om dat topic te verplaatsen. Die persoon moest een antwoord hebben voor half 6 ofzo.
Oud 14-11-2003, 08:02
Verwijderd
Het was vroeger ook Hardware & Electronica..

Alleen ze hadden eht opgesplits naar 2 fora, die nu beide eigenlijk een stuk minder actief zijn nu..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 08:13
Koen
Koen is offline
Er wordt op Admin nog gedacht over hoe deze fora voort moeten bestaan, zullen jullie binnenkort wel van horen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 11:04
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 14-11-2003 @ 08:58:
Wat maakt nou de naam uit. Als ze vanaf morgen forumbaas vervangen door god dan blijven wij dezelfde functie hebben, net zoals dat forumonderdeel. Maar er kan daar natuurlijk over nagedacht worden.
de naam is op dit moment onduidelijk (impliceert dat men alleen terecht kan voor zaken m.b.t computers), wat er voor zorgt dat er vaak topics ergens anders geplaatst worden, zoals ik in mijn eerste post probeerde duidelijk te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten