Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
speed lijkt me nog beter, aangezien je dan zin in school krijgt.. hmm....idee
||
Citaat:
en als je naast een paar vrienden zit komen anderen het (als het goed is) niet te weten, of prop een pakje kauwgom in je bakkes
||
Citaat:
en me vrienden denken helaas niet in alles hetzelfde.. of ja..helaas misschien zijn ze slimmer. |
![]() |
||
Citaat:
ja, het is wel leuk voor een keertje. maar het schiet niet echt op
|
![]() |
herbals ja, anders overleefde ik naar mn idee school niet, maar na een aantal weken ging het ook wel zonder.
ben wel uit lowlands gelijk door naar school gegaan, moest me zelfs haasten toen ik thuis was om op tijd op school te komen :/ die nacht niet geslapen en wel lekker feestje gevierd enzo.. als ik niet zo vermoeid was geweest was het denk ik wel een stuk fijner geweest dan nuchter op school. maar nu zag ik wolken neerstorten en de lijntjes op mn papier vervaagden en werden onderbroken omdat mn papier oplichtte. dat was echt vaag. |
![]() |
|
Heb mijn vorige schoolonderzoeken permanent aan de xtc gezeten. Het is niet fijn, aangezien er verwacht word dat je oplet en je concentreerd, terwijl dat dan (bij mij) heel moeilijk gaat.
Wel hoge cijfers gehaald, maar denk niet dat het daardoor komt. Toch meer iets dat je gebruikt in je vrije tijd als niemand iets van je verwacht.
|
'k ben eens apestoned naar school gegaan, dat was wel oke. En nieuw
![]() En in de tweede of derde ben ik naar school gegeaan terwijl ik aan een narush van een of ander kruidig goedje zat, waardoor alles ineens heel plottend en samenspannend overkwam. Uiteindelijk werd ik gek van mezelf en heb ik mezelf in de bieb verstopt, totdat de pauze was afgelopen. Wat ik me nog donders goed herinner: bij engels: "Katja, wil je even een stapel proefwerkblaadjes gaan halen bij de congierge?" "En dan gaan jullie zeker de geweren klaarzetten om me kapot te schieten als ik terugkom, he?! En die proefwerkblaadjes, waar gebruik je die wel niet voor? Stuur je ze op naar de geheime dienst, zodat ze allemaal dossiers over mij aan kunnen leggen? Nou, je krijgt me toch niet!" ![]() ![]() Ik was zo paranoide... ![]()
|
![]() |
|
juh, ze vroegen of ik werkelijk zo geschift was of alleen maar mijn best deed. mijn reactie was uiteraard dat ik gezond achterdochtig was, omdat zij allemaal kwaadaardig waren.
![]() ![]() een persoon heb ik in zijn gezicht gemept, omdat ze zei dat ik blauwe ogen had. ![]()
|
op school gebruikte ik normaal enkel wiet, alcohol, speed en coke.
maar je hebt het over pilletjes... ik heb vroeger eens xtc genomen op school en mijn klasgenoten riepen mijn naam tijdens de les en zeiden luid: 'gaat het nog?' en iedereen lachen maar de leraar wist van niks. ik was aan het doorslaan en voelde me echt niet op mijn gemak... ![]()
|
M'n goejste vriendin heeft haar HAVO-examen met speed op gemaakt
![]() Ikzelf neem héél héél sporadisch een pilletje/ snuif onder schooltijd... (In het kader van 'ff wat moed insnuiven' ![]() doeiii
||
Verwijderd
|
Citaat:
heeft ze t ook gehaald of niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ze zat alleen 2 uur met haar benen in de lucht ipv op de grond ![]()
||
Citaat:
![]() wel cool verhaal though ![]() ![]()
||
Citaat:
midden in de klas tijdens een video:" joooo, check die Sjoerd stoned zijn " ![]()
|
Verwijderd
|
Dat had ik in de derde ook, zat ik nog op vwo bij allemaal klote stuutjes ( nee ik zeg niet dat vwo'ers stuutjes zijn, maar die klas waar toen in zat wel ) en die deden dat ook altijd.
Nu zit ik in een klas vol emt mensen die zuipen, blowen, slikken en weet ik veel wat. Veel beter ( hoewel ik niet vaak wasted op school ben ) . |
![]() |
|
DAt mensen dom gingen doen en lope schreeuwe dat je stoned of dronken was flikten ze bij mij altijd in de brugklas en in de 2de op mijn ouwe school,op me nieuwe school waar ik nu een jaar op zit blowt zo n beetje 2/3de van de school en in onze klas zijn ook een stuk of 5mensen die blowen dus heb je geen gezeik mee.
![]() Maar neen ik heb geen pillen of wat dan ook tijdens school gedaan,alleen alcohol en wiet.
||
Citaat:
![]() Docenten kunnen zeuren, maar schoolpsychs... dude! ![]()
|
Verwijderd
|
VOor het niet ruiken van alcohol: wodka, kan makkelijk in fles water en tuik je niet.
Ik heb al heel wat opgehad naar school. Ik herinner me vooral veel gezeik en nogal wat runs naar de plee om daar een partij te grienen/lachen/.springen/... en dan weer rustig naar de klas te komen. Soms keken de leraren wel raar, maar ze waren al wat meer gewoon van me ![]() |
![]() |
|
ik denk dat ik ook een paar speedpilletjes voor mijn examen ga halen
![]() aan het begin van het jaar ging ik altijd élke dag om 8 uur met een paar vrienden wat blows roken... maar dat hebben we nu maar afgeschaft sinds een maandje te weinig geld ![]() maarre, mutant, dat is een goeie tip van die wodka *wodkafan* ![]()
|
![]() |
Nooit gedaan, zou het ook niet doen.
In tegenstelling tot weed en alcohol, vandaag nog dikke joint en wat bier gedronken. Wel space trouwens, je bekijkt het anders en het spoort gewoon echt niet, (bijna) allemaal compleet nuchtere personen en zit je er dan zo bij. Vooral mensen observeren is space als je under the influence bent, wat heb ik gelachen vandaag. Vorig jaar klasgenoot snoof laatste periode van het jaar elke dag speed, die gast moest het jaar weer helaas opnieuw doen. Maar even weer on-topic, je moet het zelf weten of je pilletje doet natuurlijk, maar ik doe zoiets liever in mijn vrije tijd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling: De pil moet ook weer na 21 jaar vergoed worden snoopy17 | 4 | 15-02-2004 20:15 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
pil, vraagjes! Loesje86 | 5 | 17-03-2003 19:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeder worden op je 17de..... wondersbestaan | 46 | 01-11-2002 20:15 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |