Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Carlo Boszhard is best een lieve jongen trouwens. Toch? Best een goeie knul, volgens mij. Ook ik zou niemand willen neerschieten en als ik iemand wilde neerschieten, had ik dat inmiddels al wel gedaan en als ik het al gedaan had, was het niet met jouw pistool geweest, dan had ik em wel bij een betrouwbaar iemand gekocht! |
![]() |
||
Citaat:
en je dnek dan wel anders walgelijke kerel
|
Teunster, ik bedoel hoe weinig relativeringsvermogen heb je nou helemaal als je gaat zeiken over 'de moord ligt nog vers in het geheugen'...
Alleen om een nick iemand laten bannen, grow up... (nee dit keer was het niet mijn nick)
||
Citaat:
ik zou ariel sharon neerschieten en misschien yasser arafat, kijken of het helpt, maar dat zal wel niet ![]()
|
Ik kan wel wat mensen bedenken van wie ik het minder erg zou vinden als ze er ineens niet meer zouden zijn. Maar om ze zelf te gaan vermoorden... Lijkt me niets voor mij, ben ik veel te lief voor
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 Verwijderd | 500 | 14-05-2011 16:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran Prof. J. Visser | 500 | 10-05-2006 17:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |