Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het zelf niet, maar ken wel iemand die ongeveer zo iets heeft.
een kennis van mijn ouders eet geen groene groente. Alle andere groente wel, als ze maar niet groen van kleur zijn... Als hij bij ons komt eten wil hij ook altijd precies weten wat er in het eten zit, want tja, als er groene groente in zit, is het voor hem al vies. Andere groene dingen eet ie overigens wel, (groen snoep, groen fruit etc) dus het heeft niet echt met de kleur te maken...
||
Citaat:
xxx
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar een goed inzicht in de gevolgen kan ook wel helpen misschien. Maar daar hebben ze wel tekstjes voor hoor. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dit is het perfecte inzicht in de gevolgen... Als al het andere niet blijkt te werken, moet je miss hard voor jezelf zijn... Scheurbuik is natuurlijk makkelijk te voorkomen en genezen door voldoende vitamine-C supplementen te slikken. |
![]() |
|
Ik heb hetzelfde als jij. Ook met groente en met aardappels. Nu is het niet zo dat ik daardoor heel dun ben want verder eet ik wel gewoon (goed). Maar groente durf ik ook niet te eten, en verder sommige soorten fruit ook niet. Groente vind ik gewoon heel erg vies, en het idee staat me al tegen. Ik heb nog maar een keer in mijn leven bloemkool gegeten, nog nooit andijvie, nog nooit bietjes, nog nooit rode kool. Van worteltjes en bonen in tomatensaus ging ik kokhalzen. Fruit eet ik amper. Ik heb nog nooit framboos gegeten, nog nooit bramen, nog nooit druiven. Ik durf het gewoon niet en ik zou niet weten waarom niet.
Ook vis durf ik niet te eten. Ik weiger het pertinent. En vlees; eigenlijk vind ik alleen kip en gehakt echt te eten. Hamlappen, biefstuk en andere vleessoorten hoef ik ook niet. Ik zou echt niet weten wat je eraan kunt doen. Ik durf ook nooit bij andere mensen te eten, omdat ik bang ben dat ik wat moet eten dat ik niet wil. Zoals groente dus. In prutjes enzo gaat het beter. Pizza met groenten kan ik wel eten, ook al vind ik het dan zelfs niet erg lekker. Maar dat gaat wel. Het enige qua groente dat ik eet is komkommer, augurk, sla en heel soms spinazie (als het in spinazietaart zit met gehakt en veel kaas). |
![]() |
||
Citaat:
Als dat je niet lukt kan je hulp krijgen. Ga eens naar je huisarts en leg je problemen uit. Naast lichamelijke hulp in de vorm van zorgen dat je genoeg vitaminen binnen krijgt kan hij je doorsturen naar een psycholoog, die kan je aan je angst helpen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hebben meer mensen hier last van psychoses??? Eend | 20 | 01-07-2009 15:57 | |
Psychologie |
Mensen die niet kunnen/willen beseffen dat je verandert bent? Eend | 8 | 17-09-2004 18:43 | |
Psychologie |
het klinkt gek, maar ik vroeg me af of nog mensen dit hebben damaetas | 21 | 13-07-2002 10:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik heb alles al bedacht. Ilona1 | 3 | 25-03-2002 21:39 | |
Liefde & Relatie |
hebben meer meisjes dit????please react!!!!! devilcat | 6 | 09-02-2002 14:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heb/krijg ik een eetstoornis? Lorelei.tmp | 10 | 13-01-2002 16:21 |