Advertentie | |
|
![]() |
|
Herkenbaar
Ik kan dus ook echt niet tegen kritiek. Als mijn trainer, leraar, baas, vriendje of mijn ouders zeggen dat ik iets verkeerd doe, dan ga ik echt door het lint. Op die momenten word ik boos, en verdrietig. Bij mij begon het op de basisschool al. Als de juffrouw zei dat ik een fout had gemaakt, ging ik meteen huilen. Zo erg is het nu niet meer, maar ik heb dat nog steeds heel snel. Je hebt vrij weinig aan dit verhaal, maar ik wilde even zeggen dat je niet de enige bent.. ![]() |
![]() |
|
Ik kan ook slecht tegen kritiek, maar de laatste tijd gaat het beter.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet herinneren dat kritiek 9 van de 10 keer niet slecht bedoeld is tegen jou als persoon. Je moet het niet te veel op jezelf betrekken. Zie het meer als raad/advies in plaats van als een negatieve aanval.
|
Ik kan ook slecht tegen kritiek. Ik neem het vaak te persoonlijk, en voel me daardoor de hele dag slecht ofzo
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Commentaar geven Verwijderd | 27 | 13-05-2005 12:26 | |
Verhalen & Gedichten |
paar gedichtjes _Haat en Liefde | 8 | 19-03-2005 11:09 | |
Liefde & Relatie |
meisje bijna 21 jongen 17 is dat een ramp?? meisje833 | 96 | 18-09-2004 14:11 | |
Lifestyle |
Algemeen dread topic #10!!! AngelLena | 498 | 24-08-2004 16:52 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |