Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 13:29
defiant
defiant is offline
AMijn vriendin kan totaal niet zoenen hoe kan ik haar dit het beste duidelijk maken zonder haar gevoelens te kwetsen
Oud 15-04-2002, 13:42
Carl
Carl is offline
Ik heb dat ook wel eens gehad....lastig he?
Ik denk dat je dit sowieso niet tegen iedereen moet vertellen, dan denkt zij dat je over haar roddelt en ze je niet kan vertrouwen ofzo. Je moet er gewoon met haar over praten, dat is nog het eerlijkste, denk ik
Oud 15-04-2002, 13:43
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
defiant schreef:
AMijn vriendin kan totaal niet zoenen hoe kan ik haar dit het beste duidelijk maken zonder haar gevoelens te kwetsen
Hmmm, je kunt vragen wat zij het lekkerst vind bij zoenen, gevolgd door haar antwoord (waarschijnlijk)
Hierna kan je zeggen wat je zelf het lekkerst vind (haar hierbij dus in de waarde latend)
Mocht ze niet meteen snappen wat je bedoeld... geef haar dan een praktikum les

Binnen de kortste keren kunnen jullie dan met elkaar zoenen zoals jullie dat willen, omdat jullie dit dan van elkaar weten.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:20
defiant
defiant is offline
maar een pratische les is niet mijn stijl hallo ze is 2 jaar ouder dan mij (ik is 19) ze hoort dat toch zelf wel te weten.
Ik hoef haar daar toch niet meer uitleg in te geven.
En ik moet zeggen dat we beiden niet echt makkelijke personen zijn als het gaat om het uiten van gevoelens.

Erwin
Oud 16-04-2002, 12:27
Pletterprater
Pletterprater is offline
Mwa, kun je dna nog niet eens tonen wat je lekker vind bij het zoenen? Alleen omdat je denkt dat zij denkt het beter te weten?

Ik denk dat jullie gewoon eens wat uit moeten proberen met het zoenen en anders vraag haar waarom ze op die manier zoent
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:27
Verwijderd
Citaat:
defiant schreef:
maar een pratische les is niet mijn stijl
En therorie les dan maar?

Citaat:
defiant schreef:

hallo
Hoi

Citaat:
defiant schreef:

ze is 2 jaar ouder dan mij (ik is 19) ze hoort dat toch zelf wel te weten.
Wat maakt het uit dat ze 2 jaar ouder is?
Misschien heeft ze het zelf nog nooit gedaan. Ja, en dan KUN je het niet weten...

Citaat:
defiant schreef:

Ik hoef haar daar toch niet meer uitleg in te geven.
Kennelijk wel

Citaat:
defiant schreef:

En ik moet zeggen dat we beiden niet echt makkelijke personen zijn als het gaat om het uiten van gevoelens.
Ik heb hetzelfde probleem. Maar goed. Gewoon proberen om ze te uiten...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:17
defiant
defiant is offline
nou ik ga het proberen ze komt straks langs en ik zal het met haar er over hebben ik laat het straks wel even weten.
Hoe het ook loopt bedankt voor het advies
Oud 23-04-2002, 12:47
defiant
defiant is offline
Nou het heeft even geduurd omdat ik het wat druk kreeg de laatste dagen maar hier is het verlossende woord dan.
het is uit!!
Ik vroeg haar wat ze lekker vond en dat gaf ze aan maar ging verder niet op mij in toen ik er wat op door ging werd ze boos.
Ik dacht hier wil ik niet mee verder en heb haar ter plekke gedumpt.\Ik dacht ik moet het de mensen hier toch maar even laten weten maar iik ben er dus achter dat ze het niet waard was.
Oud 23-04-2002, 12:54
Verwijderd
Citaat:
defiant schreef:
Nou het heeft even geduurd omdat ik het wat druk kreeg de laatste dagen maar hier is het verlossende woord dan.
het is uit!!
Ik vroeg haar wat ze lekker vond en dat gaf ze aan maar ging verder niet op mij in toen ik er wat op door ging werd ze boos.
Ik dacht hier wil ik niet mee verder en heb haar ter plekke gedumpt.\Ik dacht ik moet het de mensen hier toch maar even laten weten maar iik ben er dus achter dat ze het niet waard was.

Iemand dumpen omdat ze even boos wordt?

Ik weet natuurlijk niet wat er verder gebeurt is, maar het lijkt mij een beetje een radicale beslissing...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
defiant schreef:
het is uit!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:30
Piccola
Piccola is offline
Als ik dit zo lees dan.... Ow, wat ben jij zielig! En jij bent 19? Ik vind dit meer iets voor iemand van 13!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:38
Verwijderd
Nouw jah.. dat slaat toch helemaal nergens op!! DUH, tuurlijk vind ze dat niet leuk!! Dat zou jij toch ook niet leuk vinden.. ik zou eerder zeggen zij is jou niet waard als je dat gelijk maar genoeg reden vind het uit te maken, dumpen klinkt ook meteen zo lekker respectloos..

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:40
Verwijderd
ik begrijp hem anders wel hoor.
als je om zo'n onbenulligheidje al boos begint te worden... ik zou het ook niet lang meer met haar gehouden hebben. jezus stel je voor dat het serieus wordt en dat je dan altijd bij het minste ambras gaat hebben!! ik vind dat je er goed aan gedaan hebt...

knuf
*blue*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:04
highlight
highlight is offline
Oud 26-04-2002, 07:15
defiant
defiant is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Als ik dit zo lees dan.... Ow, wat ben jij zielig! En jij bent 19? Ik vind dit meer iets voor iemand van 13!
Maar jij weet niet wat er verder gebeurd is
Oud 26-04-2002, 07:17
defiant
defiant is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik begrijp hem anders wel hoor.
Bedankt
Reageren

Regels voor berichten