Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
maar een pratische les is niet mijn stijl hallo ze is 2 jaar ouder dan mij (ik is 19) ze hoort dat toch zelf wel te weten.
Ik hoef haar daar toch niet meer uitleg in te geven. En ik moet zeggen dat we beiden niet echt makkelijke personen zijn als het gaat om het uiten van gevoelens. Erwin
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Misschien heeft ze het zelf nog nooit gedaan. Ja, en dan KUN je het niet weten... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nou het heeft even geduurd omdat ik het wat druk kreeg de laatste dagen maar hier is het verlossende woord dan.
het is uit!! Ik vroeg haar wat ze lekker vond en dat gaf ze aan maar ging verder niet op mij in toen ik er wat op door ging werd ze boos. Ik dacht hier wil ik niet mee verder en heb haar ter plekke gedumpt.\Ik dacht ik moet het de mensen hier toch maar even laten weten maar iik ben er dus achter dat ze het niet waard was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iemand dumpen omdat ze even boos wordt? ![]() Ik weet natuurlijk niet wat er verder gebeurt is, maar het lijkt mij een beetje een radicale beslissing... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouw jah.. dat slaat toch helemaal nergens op!! DUH, tuurlijk vind ze dat niet leuk!! Dat zou jij toch ook niet leuk vinden.. ik zou eerder zeggen zij is jou niet waard als je dat gelijk maar genoeg reden vind het uit te maken, dumpen klinkt ook meteen zo lekker respectloos..
*zucht* |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik begrijp hem anders wel hoor.
als je om zo'n onbenulligheidje al boos begint te worden... ik zou het ook niet lang meer met haar gehouden hebben. jezus stel je voor dat het serieus wordt en dat je dan altijd bij het minste ambras gaat hebben!! ik vind dat je er goed aan gedaan hebt... knuf *blue* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2003 |
helup bio salacia | 3 | 16-05-2003 09:24 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Eco 2!!! HELUP! Baco | 0 | 15-05-2001 18:28 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
helup wie kan er overweg met de gaswetten?? murwari | 2 | 06-05-2001 15:03 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
helup!! ik ben afwezig geweest en nou snap ik et nie kierewiet kiewietje | 2 | 07-03-2001 11:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Helup... taaloefening 6 van les 21, Latijn, Roma 2 Tygertjuh | 11 | 19-11-2000 14:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
helup! puella | 5 | 26-10-2000 20:25 |