|
|
Bekijk resultaten poll: sier- of knalvuurwerk? | |||
siervuurwerk |
![]() ![]() ![]() ![]() |
59 | 69.41% |
knalvuurwerk |
6 | 7.06% |
ik haat vuurwerk |
20 | 23.53% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb siervuurwerk altijd meer gewaardeerd, maar tijdens de afgelopen jaren ben ik vuurwerk überhaupt steeds saaier gaan vinden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik vind siervuurwerk wel het leukste omdat ik nogal schrikachtig ben en knalvuurwerk dus niet grappig is. Ik zou vuurwerk trouwens nooit zelf kopen; vind ik verspilling van m'n geld... dus ik kijk lekker altijd naar vuurwerk van anderen (ben Nederlander he
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Serieus, ik zie überhaupt het nut niet in van vuurwerk...Meestal wil ik dan gewoon rondlopen zonder telkens nerveus rond te kijken of er ook nog voetzoekers mijn kant op fluiten/draaien/watdanook. Bah, enge troep ![]() En m'n buurman van 40 knalt ook. Correctie, buurmannen. Allemaal.
|
parkieten vinden vuurwerk ook niet echt iets....de eerste parkiet bij ons die vuurwerk meemaakte zat helemaal stijf in zn kooi met zeer grote ogen..leek wel alsof hij een shock had
![]() ![]() knalvuurwerk is zoiets van : woej kijk mij eens knallen ![]() en bij siervuurwerk is het van : "awwww wat mooi....oooeeeeh...........aaaah" grappig ![]() ![]()
|
sier
maar kvin eigenlijk beide wel goe ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
De Kantine |
Dit of dat #2 Miekje* | 500 | 06-01-2009 07:46 |