|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: sier- of knalvuurwerk? | |||
| siervuurwerk |
|
59 | 69.41% |
| knalvuurwerk |
|
6 | 7.06% |
| ik haat vuurwerk |
|
20 | 23.53% |
| Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb siervuurwerk altijd meer gewaardeerd, maar tijdens de afgelopen jaren ben ik vuurwerk überhaupt steeds saaier gaan vinden. |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Ik vind siervuurwerk wel het leukste omdat ik nogal schrikachtig ben en knalvuurwerk dus niet grappig is. Ik zou vuurwerk trouwens nooit zelf kopen; vind ik verspilling van m'n geld... dus ik kijk lekker altijd naar vuurwerk van anderen (ben Nederlander he
)
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Serieus, ik zie überhaupt het nut niet in van vuurwerk...Meestal wil ik dan gewoon rondlopen zonder telkens nerveus rond te kijken of er ook nog voetzoekers mijn kant op fluiten/draaien/watdanook. Bah, enge troep ![]() En m'n buurman van 40 knalt ook. Correctie, buurmannen. Allemaal.
|
|
|
|
parkieten vinden vuurwerk ook niet echt iets....de eerste parkiet bij ons die vuurwerk meemaakte zat helemaal stijf in zn kooi met zeer grote ogen..leek wel alsof hij een shock had
dus daarom zetten we nu de kooi (met parkiet erin ) voor de vensterbank met een doek erover heen...knalvuurwerk is zoiets van : woej kijk mij eens knallen en bij siervuurwerk is het van : "awwww wat mooi....oooeeeeh...........aaaah" grappig dus siervuurwerk.
|
|
|
|
sier
maar kvin eigenlijk beide wel goe mij zie je niet buiten staan, kijk liever, veel leuker maar dan wil ik sier en knalvuurwerk zien. wak nie zo leuk vin is wat ze met die dieren doen, eenden en katten afschieten nie zo leuk nat, egt klotestreken en in bushokjes lopen kloten is ook nie egt super, maar vdr vink wel leuke traditie
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |