Advertentie | |
|
![]() |
|
soms heb ik dat ja
maar heeft niet eidereen dat? aangezien verliefdheid toch ook voor een groot deel om spannendheid gaat, en spannendheid voor een groot deel om onzekerheid? van beide kanten natuurlijk soms heb ik dat, maar dan zeg ik dat, en dan knuffelt ie me en dan doet ie lief en denk ik, oh ja, hij vond mij ook leuk, evengoed als andersom.... heerlijk is dat ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
same.. |
![]() |
||
Citaat:
Het enige wat er 'mist' is dat ik niet vol zit/zat met vlindertjes ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
een mooie brunette. of ben ik in de war met iemand anders *gaat foto zoeken* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nee, vaak niet. Maar als hij me een avondje begeerd is het weer helemaal terug. Want dan kan ik hem ook laten zien dat ik heel erg veel van hem hou, en ik weet wat ie fijn vind en waar ik hem mee om krijg. Dus ik doe dat dan gewoon en dat gezichtje van hem dan, dat geeft me dan het idee dat het allemaal wel goed zit...
dan is dat gevoel helemaal weg... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat ik nu voel is zo veel mellower, en voor hem is het wel kriebels en vlinders. Ach, ik heb nu al spijt dat ik heb gereageerd. Stomme discussie.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
soms heb ik van die buien dan voel ik me net een dom varken; maar mijn vriend heeft ook wel es van dat soort dingen, dus dan is er een soort evenwicht en voel ik me precies goed genoeg voor mijn vriend
![]()
|
![]() |
Ik voel me wel goed genoeg voor mijn vriend hoor.
Alleen kan ik me er heel erg rot over voelen dat ik heel erg slecht ben van het uitten van mijn gevoelens voor hem in woorden. Hij zegt namelijk wel altijd zulke lieve dingen tegen en over mij. Op zulke momenten voel ik me weer niet goed genoeg, maarja, dat is gewoon wat onzekerheid. Maar hij zei laatst dat hij aan alles van me kan merken dat ik heel veel voor hem voel en om hem geef en dat hij dat zoveel belangrijker vindt dan woorden. Dat vond ik wel weer heel fijn om te horen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je gaat me toch ook niet vertellen dat je haar al geneukt heb he? Daar gaat mn Ego .. ![]()
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 21:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
toen het de eerste keer uit was dacht ik: hij krijgt nooit meer beter dan ik
dat werd bevestigd toen we weer iets met elkaar kregen maar..ondertussen liggen er een paar dingen in het verleden waarvan ik denk dat andere meisjes dat toch niet hebben, en hij dus iig iemand beter kan krijgen in de zin van ' niet zoveel pijnlijke herinneringen'.
|
Verwijderd
|
Hmm
Als ik me daar ook nog eens mee bezig ga houden! Ik begrijp niet dat hij niet allang heel kwaad op me is geworden en me zat is en me de rug toe heeft gekeerd, maar dat betekent niet dat ik me niet goed genoeg voel voor hem. Dat doe ik wel, net als dat hij goed genoeg is voor mij. Er is niemand die niet goed genoeg voor me is of waar ik niet goed genoeg voor ben, zo kijk ik niet tegen mensen aan. Ik maak het mezelf al moeilijk zat, om me daar nou ook nog eens mee bezig te gaan houden! Nee dankje ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #81 x-spekkie-x | 497 | 04-03-2008 16:29 | |
Seksualiteit |
Vibrator / Dildo Pallas | 58 | 01-04-2004 16:39 | |
Seksualiteit |
Condoom en/of pil? Gwinnie | 59 | 16-12-2003 10:54 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Liefde & Relatie |
problemen met verliefd worden Verwijderd | 17 | 16-03-2003 01:43 | |
Liefde & Relatie |
Dromen dat HIJ vreemdgaat... Gup | 13 | 18-04-2002 20:42 |