|
|
Bekijk resultaten poll: Voor het eerst 'echte' sex met je partner. wat gebruik je als voorbehoedsmiddel? | |||
Alleen de pil |
![]() ![]() ![]() ![]() |
77 | 53.85% |
Alleen een condoom |
21 | 14.69% |
de pil en een condoom |
36 | 25.17% |
niets |
5 | 3.50% |
iets anders; bv spiraaltje of iets dergelijks. |
4 | 2.80% |
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
ik ben aan de pil en we doen het met condoom
een paar keer zonder gedaan(dat we geen condoom bij ons hadden of gewoon geen zin hadden om er een te pakken), maar dat vind ik niet echt 100% prettig. ik weet het niet, heb altijd het gevoel dat ik tóch zwanger zal raken of iets zal oplopen ofzo...maar de meestal doen we het met pil én condoom
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 17:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alleen de pil, allereerst omdat hij allergisch is voor latex en de latex-vrije condooms vrij duur zijn, ten tweede omdat het altijd een enorm gekloot is zo'n ding fatsoenlijk om te krijgen en als laatste; ik slik de pil compleet volgens de bijsluiter, wanneer er ook maar een beetje twijfel is of het nog veilig is gebruiken we alsnog een condoom, maar normaal gesproken dus nooit.
Wanneer het ook maar 1 keer mis blijkt te zijn gegaan (bv. niet helemaal zeker van de pil, condoom gescheurd) dan pak ik een MA-pil. |
![]() |
|
![]() |
Als ik zo een paar post lees, dan krijg ik het idee dat jullie allemaal een stel klunzen zijn
![]() ![]() Het hoeft de sfeer ook helemaal niet te bederven, je legt de condoom gewoon binnen handbereik en wie een beetje handig is kan de hele procedure afwerken met 1 hand, waardoor je met de andere hand (en mond natuurlijk) de boel warm kunt houden ![]() Ik meen niet zozeer dat iedereen condooms moet gebruiken, maar ik vind de argumentatie om het niet te doen in de meeste gevallen zwak.. over het argument 'gevoel' zal ik me niet uitlaten, dat is persoonlijk en levert nou niet echt boeiende discussies op. |
![]() |
|
Ik heb de indruk, maar kan verkeerd zijn, dat sommigen hier denken in de zin van : "Even testen en alles in orde". Maar normaal gezien mag je dan 3 maand nix onveilig gedaan hebben, want je lichaam heeft maximaal 3 maand nodig om anti-lichaampjes aan te maken tegen bijv. HIV.
Ook al helpen anti-lichaampjes in dat geval niet, toch zijn ze aanwezig. Tijdens een HIV test , bekijkt men het bloed en gaat men na of er zo geen anti-lichaampjes aanwezig zijn in 't bloed. Ik wou zeker niet met de vinger wijzen, maar toch even duidelijkheid scheppen. Persoonlijk, na de test van mijn vriendin en mezelf doen we't ook zonder condoom, enkel de pil (99.8 % zekerheid als ik me niet vergis) Alfa |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gestemd op 'alleen de pil'. Mijn vriend en ik vertrouwen allebei genoeg op de pil wat een zwangerschap betreft, en we weten van elkaar dat we geen soa's hebben en ook niet zullen vreemdgaan en zo een soa krijgen. Condooms vinden we vaak dan te veel gedoe (en het is niet eens zo véél gedoe... maar toch
![]() We gebruiken ook wel eens een condoom, omdat dat soms (zonder wc in de buurt etc) praktischer is, maar dat is misschien 1 op de 40 keer ofzo ![]() edit: Och, het gaat over de eerste keer in een relatie... nou, dan hetzelfde, tot nu toe iig ![]() Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 19:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
9 van de 10 keer zonder condoom .Ik gebruik de pil en slik het ook elke dag netjes op tijd. Mocht er iets zijn waardoor de betrouwbaarheid van de pil is afgenomen gebruiken we een condoom of wat sarahbresser ook zei soms is het praktisch als je niet naar de wc kunt of in een tent sex hebt ofzo
![]() Soa's hebben mijn vriend en ik niet daar zijn we zeker van. En wat betreft de mening van de meerderheid die zeggen :condoom's zijn onhandig ,vind ik beetje overdreven.In minder dan 60 sec heb je zo'n ding om ,klaaar !
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. nooit seks 2. vreemdgaan 3. uitmaken 4. seks met pil en condoom Nou, dat lijkt mij geen moeilijke keuze ![]() |
![]() |
|
Pil en soms (uit praktische overwegingen) condoom. Als ik bv nog ergens heen moet en geen zin heb om nog een uur ranzig na te lekken.
Het siert een man als hij dat begrijpt en niet zeurt over het een keertje 'met' te doen. Komt dat er-uren-over-doen-en-lekker-naknuffelen 'zonder' ook wel weer een keer.
||
Citaat:
Anders laat je je even testen voordat je het zonder condoom doet !
||
Citaat:
![]() ik ben aan de pil, mn vriend is wel mijn eerste maar ik niet de zijne dus ja...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Morning after pil nodig??? vinnie15 | 9 | 31-01-2011 18:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand ervaring met (prive) seksuele voorlichting Verwijderd | 8 | 19-07-2010 06:46 | |
Seksualiteit |
Miss oplosing sex pijn? xxboyxx | 19 | 29-06-2010 22:40 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Seksualiteit |
tja... het word dodelijk saai zo.... Spray rebel | 18 | 01-03-2005 21:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Is aan de pil gaan echt nodig? G.T.C. | 72 | 07-10-2004 23:08 |