Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mja ik ben net weer een beetje van m'n liefdesverdriet af, best wel snel heb er maar een klein maandje mee gezeten. Hoe ik dat heb gedaan begrijp ik nog steeds niet van mezelf.
![]() ![]()
||
Citaat:
heel lang huilen...................
|
![]() |
Yeah, it sucks. Ik was toen het uitging met mijn ex (2 jaar hadden we wat) er best kapot van, maar na 2 dagen dacht ik alweer: fuck him
![]() ![]()
|
k heb hetzelfde als jou, tis bij mij ruim na 11 maandjes afgelopen vrijdag uitgegaan, niet door mij door hem, hij wou ze vrijheid terug. ben nog steeds super gek op hem, zaterdag uitgeweest, met gevolg dat je niet echt super vrolijk in discotheek staat meer jankend zeg maar, maar zoek afleidng ga dingen doen met vriendinnen, ik ben er ook mee bezig maar tis moeilijk.
Sterkte
|
mmmz, van je verdriet afwillen? het is niet erg fijn, maar je kan verdriet hebben... het doet even pijn, maar accepteer het... je kan hier zo hard roepen als je wil dat je geen verdriet wil hebben, maar iedereen hier weet dat al... niemand wil verdriet hebben... je hoeft ons niet te overtuigen... jezelf nog wel? doe dat dan...
Ja, hij is weg. Ja, hij zit er niet zo mee als jij. Ja, je hebt nu pijn. Ja, je voelt je nu leeg, waardeloos, zielig, boos, bang, troosteloos. Maar JA OOK haal je nog steeds adem. Er zijn nu nieuwe tijden aangebroken of je het nu wil of niet, ga door met je leventje ook al lijkt het moeilijk, je instelling is alles. Ik zeg dit niet om je op te beuren, dit is gewoon wat je moet doen ook al voel je je slecht. En als het niet lukt je beter te gaan voelen doe je maar alsof... Doe alsof je open staat voor de dingen die nu komen gaan.
|
![]() |
Toppie reply ABrules! Bij mij is het ook net uit na 11,5 maand en zit 'r gigantisch mee.. Ze wil (waarschijnlijk) 'r vrijheid terug en misschien later wel weer, maar weet het allemaal nog niet.. heb het nog niet echt op een rijtje, maar als je dan zulke replies leest, maakt niet uit van wie.. heb je er toch wel steun aan
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het is uit. Mingster | 20 | 28-09-2006 10:45 | |
Liefde & Relatie |
het is uit maar wil de terug:) tikmaarwat | 11 | 14-07-2004 22:58 | |
Liefde & Relatie |