Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2003, 13:12
snoops
snoops is offline
Het is uit. Ik ben nog steeds heel verliefd en zit met een gebroken hart. wat nu? ik kan me nergens meer op concentreren en heb de hele nacht wakkergelegen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2003, 13:33
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Afleiding zoeken....Ga een stuk wandelen in het bos en even lekker schreeuwen. Dat hielp bij mij een beetje. Maar het vervelende gevoel zal nog wel even blijven, dat moet gewoon slijten. Alleen als je probeert zoveel mogelijk bezig te zijn zul je er niet teveel aan denken.

Anyway, sterkte!! Het klinkt cliché, en dat is het ook, maar het komt echt wel goed!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:53
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
klote!
Hoe moeilijk het ook is probeer er zo min mogelijk aan te denken,,.. probeer inderdaad afleiding te zoeken..
Ga leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen!
Je zult merken dat het steeds minder pijn gaat doen, het slijt wel, dit kost alleen tijd.
Als je geen zin hebt in gezeldschap is het inderdaad ook een idee ee nstuk te gaan lopen, ga naar het strand ofzo.
een keertje heeeeel goed huilen en schreeuwen en alles eruit gooien helpt ook~!
Succes in ieder geval, en ik eindig ook maar met de cliche zin, het komt wel goed! echt waar
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:59
Verwijderd
Prop jezelf vol met chocola
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:29
barbara.inc
barbara.inc is offline
ga kickboksen
halfuurtje op een zak rammen, en je voelt je al veel lekkerder. na een maandje intensief trainen ben je waarschijnlijk wel al in staat om hem een goede, harde klap recht op zn neus te geven...wraak is zooooo zoet
Oud 16-11-2003, 15:02
Verwijderd
zie maanmeisje17
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:38
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 16-11-2003 @ 16:02:
zie maanmeisje17
idd
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:38
EenPim
EenPim is offline
Hier ook, lekker harde muziek opzetten
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
barbelle schreef op 16-11-2003 @ 15:29:
ga kickboksen
halfuurtje op een zak rammen, en je voelt je al veel lekkerder. na een maandje intensief trainen ben je waarschijnlijk wel al in staat om hem een goede, harde klap recht op zn neus te geven...wraak is zooooo zoet
hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. Ik denk zeker dat een halfuurtje kickboksen je heel veel afleiding/voldoening kan geven. Enige maar is dat je het natuurlijk niét op hem moet gebruiken.
Oud 16-11-2003, 16:57
elledc
elledc is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-11-2003 @ 14:59:
Prop jezelf vol met chocola
goed idee
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 17:23
fractuur
fractuur is offline
Leve de chocola , anders gewoon lekker uitgaan met een stelgoede vrienden. Lekker dansen en alles op de dansvloer eruit gooien. (Tip: pak niet direct een ander, en zuip jezelf ook niet helemaal vol..)
Oud 16-11-2003, 18:51
Susanne
Susanne is offline
Mja ik ben net weer een beetje van m'n liefdesverdriet af, best wel snel heb er maar een klein maandje mee gezeten. Hoe ik dat heb gedaan begrijp ik nog steeds niet van mezelf. Maarja eerste week sliep ik ook niet enzo hoor.. 't moet slijten denk ik. Met andere mensen omgaan, nieuwe afspraakjes maken etc.
Oud 16-11-2003, 18:53
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
snoops schreef op 16-11-2003 @ 14:12:
Het is uit. Ik ben nog steeds heel verliefd en zit met een gebroken hart. wat nu? ik kan me nergens meer op concentreren en heb de hele nacht wakkergelegen....

heel lang huilen...................
Oud 16-11-2003, 20:01
Mindfields
Mindfields is offline
Yeah, it sucks. Ik was toen het uitging met mijn ex (2 jaar hadden we wat) er best kapot van, maar na 2 dagen dacht ik alweer: fuck him Komt vooral door mijn vriendinnen dus mijn tip: ga leuke dingen doen met je vriendinnen.
Oud 16-11-2003, 21:26
AtHell
AtHell is offline
Ik sluit me aan bij de reeds gegeven tips.

Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, experimenteer er maar flink op los en film het desnoods. Met een beetje geluk wil iemand die amateur beelden wel kopen en sla je er nog eens een mooi zakcentje uit ook .
Oud 16-11-2003, 21:56
lonsdale-nl
lonsdale-nl is offline
k heb hetzelfde als jou, tis bij mij ruim na 11 maandjes afgelopen vrijdag uitgegaan, niet door mij door hem, hij wou ze vrijheid terug. ben nog steeds super gek op hem, zaterdag uitgeweest, met gevolg dat je niet echt super vrolijk in discotheek staat meer jankend zeg maar, maar zoek afleidng ga dingen doen met vriendinnen, ik ben er ook mee bezig maar tis moeilijk.

Sterkte
Oud 17-11-2003, 18:17
snoops
snoops is offline
het is zeker moeilijk. ik kan aan niets anders denken. en het is nog erger omdat hij er niet zo mee lijkt te zitten....
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:19
pessimistje
pessimistje is offline
Naar mij toe komen, ik zal je vol pompen en je zal nooit meer een ander willen .
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:26
snoops
snoops is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 17-11-2003 @ 19:19:
Naar mij toe komen, ik zal je vol pompen en je zal nooit meer een ander willen .
Ik wil niet volgepompt worden. Ik wil van mijn verdriet af!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:26
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 17-11-2003 @ 19:19:
Oud 18-11-2003, 21:28
Omen
Omen is offline
Citaat:
snoops schreef op 17-11-2003 @ 19:26:
Ik wil niet volgepompt worden. Ik wil van mijn verdriet af!
Dan ga je toch lekker janken.
Oud 18-11-2003, 21:38
scubabubbles
scubabubbles is offline
oh, meissie toch....op jacht dan..laten vallen die knakker

en verder:

oh toch...
Oud 18-11-2003, 21:45
ABrules
ABrules is offline
mmmz, van je verdriet afwillen? het is niet erg fijn, maar je kan verdriet hebben... het doet even pijn, maar accepteer het... je kan hier zo hard roepen als je wil dat je geen verdriet wil hebben, maar iedereen hier weet dat al... niemand wil verdriet hebben... je hoeft ons niet te overtuigen... jezelf nog wel? doe dat dan...
Ja, hij is weg. Ja, hij zit er niet zo mee als jij. Ja, je hebt nu pijn. Ja, je voelt je nu leeg, waardeloos, zielig, boos, bang, troosteloos. Maar JA OOK haal je nog steeds adem. Er zijn nu nieuwe tijden aangebroken of je het nu wil of niet, ga door met je leventje ook al lijkt het moeilijk, je instelling is alles. Ik zeg dit niet om je op te beuren, dit is gewoon wat je moet doen ook al voel je je slecht. En als het niet lukt je beter te gaan voelen doe je maar alsof... Doe alsof je open staat voor de dingen die nu komen gaan.
Oud 19-11-2003, 19:25
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Toppie reply ABrules! Bij mij is het ook net uit na 11,5 maand en zit 'r gigantisch mee.. Ze wil (waarschijnlijk) 'r vrijheid terug en misschien later wel weer, maar weet het allemaal nog niet.. heb het nog niet echt op een rijtje, maar als je dan zulke replies leest, maakt niet uit van wie.. heb je er toch wel steun aan
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 20:11
*run*
*run* is offline
jank allez uit meid !!
luister naar call the man van celine dion
en jank er maar op loss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 20:42
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
leuke dingen doen met vrienden....afleiding zoeken...ik heb 3 nachten wakkergelegen.....en nooit meer je ex zien...dat helpt..maar lukt helaas niet altijd..maar dan vergeet je alles het snelst
Oud 23-11-2003, 15:13
snoops
snoops is offline
Het lijkt wel of ik in een diep gat val... Bij alles moet ik aan hem denken. Nog steeds kan ik nauwelijks slapen... Afleiding zoeken heb ik al gedaan maar dan moet ik nog steeds aan hem denken.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 15:23
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
het heeft ook tijd nodig...het gaat vanzelf wel over...opnthou dit :

als hij niet de ware was kom je nog iemand anders tegen
als hij wel de ware is bedenkt hij zich nog...

heeft mij hee lgoed geholpen in ieder geval
Reageren

Regels voor berichten