![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee, maar serieus, als je dan lang muist wordt er vanalles afgekneld en dat is nooit goed (tenminste, dat denk ik als je hand koud wordt, dat er dan 'vanalles' af wordt gekneld).
||
Citaat:
||
Citaat:
Probeer tussendoor gewoon te bewegen.... Ontopic: Probeer eens te kijken of je handen heel anders gebruikt. Bijv. je rechterarm is veel vaker omhoog, en je linkerhand hangt vaak naar beneden oid. Misschien dat het daardoor komt. (lijkt me logisch)
|
Hoe kun je RSI herkennen?
Met een geoefend oog is RSI te zien aan de typische manier waarop iemand beweegt. De eerste signalen dat je iets niet goed doet bij bijvoorbeeld het werken met een beeldscherm zijn: -koude handen, de ene hand vaak iets kouder dan de andere -tintelingen en/of een doof gevoel tijdens of na het typen of muizen -steken in schouderbladen, nek, onderarmen, polsen of handen en vingers -hoofdpijn; -vermindering van kracht in de handen hmm.. opassen dus ![]() EDIT: bron |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kalm aan doen met die pc en om de vijf minuten oefeningen doen (of handschoenen aantrekken ![]() |
![]() |
|
Wat anderen ook al zeiden: als ik computer raakt op den duur mijn rechterhand koud...ook als ik dan de computer heb uitgezet blijft dit nog eventjes.
Gerbuik je allebei je handen wel evenveel? Of verricht je veel monotome handelingen met je rechterhand (computeren, werken aan een kassa e.d)? |
![]() |
|
alles met rechts eigenlijk, computeren, ik speel bas/gitaar dusdaarbij ook, eigenlijk met alles en ikzal eerder denken dat mn linkerhand kouder is die gebruik ik nietzo veel.. mn rechterhand is vaak bezig, en heb 'm nooit een tijdje stil ofzo, nu heb ik 't weer btw ... maja ga wat meer oefeningen doen tijdens msn enzo mischien helpt dat
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |