Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat hangt er nog maar vanaf...kijk een nieuw lampje of n schakelaar opnieuw aansluiten, ok dat kan je van n huurder miss nog wel verwachten..maar de vraag is of dat t probleem is.... Op t moment dat alle draadjes goed aangesloten zijn dan kan t best wel eens zo zijn dat er ergens in de bedrading iets kapot is gegaan.....En van jou kunnen ze niet verwachten dat je dat gaat fixen....
Trouwens n schroevendraaier-setje, vaak met zo'n spanningszoeker erbij, is nooi verkeerd om in huis te hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vraag me af of het herstellen van een lichtpunt onder "het gebruikelijke onderhoud van en kleine reparaties aan hang- en sluitwerk en kleine voorzieningen aan elektrische installaties zoals schakelaars, lampen, stopcontacten en contactdozen" (art. 8) behoort. Het kan immers betekenen dat je alle bedrading langs moet lopen en dat lijkt mij geen klein klusje. |
![]() |
|
Het is opgelost. De vriend van een vriendin van mij is electricien geweest, en heeft ernaar gekeken. De schakelaar bleek inderdaad kapot, deze moest vervangen worden. Wat ik me dan afvraag, voor wie zijn in principe de kosten voor de nieuwe schakelaar (is toch zo'n 17 euro)..? Ik heb in ieder geval gelukkig weg.. Maar dit had ik zeker niet zelf gekund. De schakelaar moest eigenlijk van de muur af 'gesloopt' worden, omdat de schakelaar was ingeschilderd... (ook lekker
![]() |
![]() |
|
Mocht je trouwens in de toekomst ernstige problemen krijgen (met betrekking tot nalatig onderhoud bijvoorbeeld. Hetgeen bij mij in huis het geval is), kun je voor een gulden of 25 een huurcomissie laten langskomen. Wees er dan wel op voorbereid dat zij evt. het huis onbewoonbaar kunnen verklaren. Vraag het even na bij je gemeente.
greetz
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
moet van huurbaas 1,5 jaar electriciteit bijbetalen gamebro | 21 | 12-05-2012 17:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Huurcontract Verwijderd | 18 | 26-06-2011 20:50 | |
Werk, Geld & Recht |
wanneer komt uithuiszetting in beeld? dwight88 | 25 | 06-08-2010 13:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Huisbaas schroeft kamer dicht?!?! Sushii | 50 | 17-01-2008 12:51 | |
Werk, Geld & Recht |
huurcontracten Ui | 11 | 22-10-2006 00:43 | |
Werk, Geld & Recht |
Onderbuurman en zijn muziek Verwijderd | 17 | 13-11-2004 14:15 |