Advertentie | |
|
![]() |
|
Blijdorp is ook wel goed...al is Emmen echt de beste van Nederland....die beesten hebben daar veel ruimte en dat vind ik het belangrijkste van een dierentuin (naast het feit dat de dieren goed behandeld worden)
De beste dierentuin is de blote natuur natuurlijk....zoals het hoort
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
EEN DIERENTUIN IS NOOOOOOIT MOOI!!!!!
Okay.. ik wil hier dus ff t een en ander duidelijk maken!! Dierentuinen zijn NIET mooi... wat schiet je er mee op...een btje naar opgesloten dieren kijken... goh.. erg leuk hoor! In plaats van dat ze die dieren nou helpen door originele leefgebieden te beschermen!! Ik ben dus tegen dierentuin (bovendien ben ik ook vegetarisch)...ik kan me ook echt boos maken om mensen die het leuk vinden om naar opgesloten aapjes te gaan kijken om maar een voorbeeld te noemen. Als je dan zo nodig dieren moet kijken.. huur dan een mooie docu...!!! Hiermee steun je de dierentuinen niet en bovendien is het nog veel leerzamer ook!! EN......je ziet de dieren in hun natuurlijke leefomgeving... Zo.. dat moest er even uit... ![]() Groetjes, Meagan
||
![]() |
Citaat:
heb jij huisdieren?
||
Citaat:
|
Om eerlijk te zijn vind ik dierentuinen ook niet mooi.
Hoewel ik erg houd van contradicties en paradoxen, kan ik niet tegen 'wild dier' enerzijds en 'afgebakende paadjes en hekjes' anderzijds.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dierentuin bezoek? Hustudent | 41 | 26-11-2009 19:54 | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 87! Terug van weggefeest;) m3tr01dm1nd3d | 500 | 22-11-2009 19:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Slachtoffer gorilla stelt Blijdorp aansprakelijk antigone | 293 | 13-06-2007 18:17 | |
Flora & Fauna |
Onderneem actie: Wilde dieren de tent uit! TechXP | 25 | 30-11-2005 16:08 | |
ARTistiek |
[FOTO] Een dagje dierentuin plofke | 8 | 08-12-2003 18:35 | |
Flora & Fauna |
Favoriete dierentuin? WMAS | 34 | 29-04-2002 21:29 |