Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet je aanmelden via www.ib-groep.nl
daarna krijg je bericht van de uni die je hebt uitgekozen, en daar staat in wat je allemaal moet opsturen. Dit is vaak een uittreksel uit het bevolkingsregister, een kopie van je paspoort/id kaart en een kopie van je diploma. Bij de ib-groep kun je je inderdaad aanmelden voor 2 studies, maar je hebt sowieso een 2e en 3e keus die je in kunt vullen. Btw: met aanmelden (voor studiejaar 2003-2004) heb je nog tot iets van mei de tijd hoor, ik heb me eind mei vorig jaar aangemeld... Goed, en dan ga ik hier nu nog een eigen vraag posten: ik ga in februari overstappen naar de UvA. Ik heb doorgekregen dat ik inschrijfformulieren moet opvragen en invullen, maar moet ik dit ook wijzigen bij de ib-groep ![]()
|
Verwijderd
|
-Alle formulieren IB groep voor je studie
-Studiefinanciering zelf aanvragen via IB Groep -Alles wat gevraagd wordt in het aanmeldingsformulier universiteit, deze krijg je via de ib-groep gestuurd dus je hoeft hem zelf niet aan te vragen (pasfoto, kopie diploma en cijferlijst met signatuur schoolleiding, kopie paspoort) -Verzekering -Inschrijving andere stad als je op kamers gaat |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Naar onderwijsinstelling heb ik moeten opsturen:
- kopie legitimatie - kopie (of origineel) uittreksel van het bevolkingsregister - origineel kopie diploma - origineel kopie cijferlijst - inschrijf + machtigingsformulier Uhh.. dat was het wel zo'n beetje... Maar je moet je gewoon bij de IB-groep aanmelden, dan stuurt de onderwijsinstelling jou gewoon een inschrijfpakket op waar alles in staat.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Verschillen Lucht & Ruimtevaarttechniek vs. Werktuigbouwkunde(WO) Sloeiroep | 2 | 31-03-2016 10:10 | |
Studeren |
Van de Havo naar de WO (TU)? evelientje23 | 7 | 17-06-2015 15:28 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Van de Havo naar de WO (TU)? evelientje23 | 0 | 15-06-2015 15:19 | |
Studeren |
Rechten studeren? Verwijderd | 65 | 08-08-2007 13:25 | |
Studeren |
Overstappen naar Rechten (WO) Ramble On | 4 | 29-12-2006 22:03 | |
Algemene schoolzaken |
Geneeskunde met HAVO? (na het HBO?) aniki | 24 | 23-04-2005 17:52 |