Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat hij je misschien wel leuk vindt.. maar dat hij iig denkt dat jij hém leuk vindt..
![]() Hij denkt dat jij speciaal voor hem op msn komt (tenminste, dat bedoelde je toch met "achter de computer"?), enz. Hij probeert in ieder geval erg stoer te doen.. het is een beetje moeilijk te zeggen of dat nou komt doordat hij zich gevleid voelt, omdat hij denkt dat je hem leuk vindt.. of doordat hij jou ook wel ziet zitten.. Probeer in ieder geval niet overduidelijk achter hem aan te lopen ofzo. Laat hem maar eens wat initiatief nemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ah zit wel goed dus.. maar dat van die pc... ik zat niet op msn ik zat gewoon wat op te zoeken totdat hij zag dat ik bastabs zocht en vond ie helemaal geweldig en ging ie me spelletjes laten zien...
heb z'n msn nieteens en tsja kun je vragen: we praten steeds vaker met elkaar maar dat durf ik niet te vragen hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hij zit bij mij op school... maar hij doet een andere opleiding
die spelletjes liet ie vorige week zien en 3 dagen erna moest ik iets uittypen en hij zat daar iook en toen zei hij tegen mij dat het hem opviel dat ik er wel erg vaak zat als hij er ook was
||
Citaat:
hmmz soms dan ken ik iemand alleen van gezicht en als dan n vriendin ofzow zijn naam door de gang roept ofzow dan pik ik dat op en dan weet ik t nix moeite ontopic: hij vindt je misschien leuk je moet langer met hem om blijven gaan om dat te ontdekken en dan moet je ook nog ontdekken of je hem leukvind
|
*ff wat oud stuff tevoorschijn halen haha (vond ik opeens weer vandaar)*
kverveel me vandaar dak dit doe btw nou hij vond me toen idd leuk, en nou hebben we al bijna een half jaar wat samen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nou mee Chantal-31 | 1 | 13-05-2014 09:30 | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Logopedie, wat moet ik hier nou van denken? Curtis Jackson | 33 | 20-12-2004 12:27 | |
Films, TV & Radio |
[filmpje]wat moet ik hier nou van denken DG | 2 | 03-07-2004 23:16 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nou van denken..? bassgirl | 12 | 04-05-2004 14:10 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik hier nou van denken?? @Moon | 10 | 13-02-2004 16:50 |