Advertentie | |
|
![]() |
|
saxion heeft in deventer zo'n 'cursus' want het is geen studie. Het duurt ook maar een paar maanden van het jaar, de eerste of de tweede helft van het jaar. Je krijgt geen stufi omdat het dus geen studie is.
Ik wilde het eerst zelf ook doen, maar ben gezakt en daarna wist ik het wel ![]() O wat ben ik toch behulpzaam vandaag ![]()
Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 21:41. |
![]() |
|
Verwijderd
|
een 'brede' studie
rechten. doet iedereen die niet weet wat ze willen. taal en cultuurstudies. kun je alles kiezen uit de faculteit letteren --> http://www.uu.nl (als je dat interesseert dan) helaas ken ik er geen op havo niveau ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() in ieder geval bedankt iedereen. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op de UvA heb je béta-gamma. Dat is voor mensen met een N-profiel die nog niet goed weten wat ze willen. Je krijgt dus béta en gammavakken en verder kan je zelf wat vakken kiezen. http://www.studeren.uva.nl/opleiding...75D45EAB2BAF98
In Utrecht heb je liberal arts & sciences. Ook zoiets. http://www.studiekiezers.uu.nl/index...2E6A/index.cfm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, ik zie iemand hierboven ergens staan die het blijkbaar wel vindt werken, ik zal het altijd mensen blijven afraden. Tis te duur voor het weinige kwaliteit dat de 'opleiding' (yeah right) biedt, die gare testen kan je zelf ook wel ergens doen neem ik aan. |
![]() |
||
Citaat:
Ik neem trouwens aan dat ze bij het orientatiejaar alleen naar opleidingen van de UvA/ HvA kijken? Dat aanbod is toch ook veel te klein.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar toch raad ik het dus af. Misschien hebben ze het nog wel aangepast, maar op de een of andere manier lijkt het me sterk. En ook het feit dat je geen studiefinanciering en OV hebt kan de kosten aardig doen oplopen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor studenten die niet afkomstig zijn van de UvA of HvA kost het zo'n €1000,-, studenten die daar wel afkomstig van zijn hoeven maar €450,- te betalen. Ik stopte met een studie aan de UU, en een advies van duizend euro vond ik iets te duur. Je kan inderdaad niet alles in een jaar bekijken, maar de VU (bijvoorbeeld) biedt andere studie's (en dezelfde studie's met meer afstudeerrichtingen) aan dan de UvA. Idem voor de HvA en InHolland.
|
vrije hogeschool, is hartstikke leuk dus... www.vrijehogeschool.nl
er zijn een hele hoop open dagen dus kom gewoon een keertje daar naartoe |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en je kan idd wel op andere scholen kijken, maar de hoofdmoot is uitteraard UvA/HvA. Maar again, OJ ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Oriëntatiejaar A'dam twijfel | 2 | 18-08-2011 20:00 | |
Studeren |
Oriëntatiejaar, wie nog meer? ijssnuiver | 5 | 15-02-2009 22:08 | |
Algemene schoolzaken |
vervolgopleiding onderwijsassistente.. Ingetjuhh | 24 | 24-10-2004 12:09 | |
Algemene schoolzaken |
ik weet het nog steeds niet! Car000 | 21 | 13-08-2003 14:22 | |
Eindexamens 2003 |
Na het eindexamen? Pla | 170 | 03-07-2003 16:10 | |
Algemene schoolzaken |
Studiefinanciering als je onder de 18 jaar bent? summer1986 | 7 | 19-03-2003 18:26 |