Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ligt er maar net aan hoe het valt... Wiet kan verschillende uitwerkingen op me hebben; filosofisch, melig, lui, onverschillig et cetera....
|
Verwijderd
|
ja duh als je gewoon blauw of aangeschoten ben word je actief van drank. Maar als je stront lazerus ben flikker je in slaap. Uiteraard
En ja verder wat al gezegt is he... Ik word niet zo filosofisch van wiet....nee ik lijk dan wel een kind van 10 en lul echt op ivbo niveau....nouja niet altijd, maar zo af en toe..'. of dan zegt iemand pindakaas en dan zeg ik: WHAHHAHAH als ik puur rook ken ik nog wel us veeel van gaan lullen. Maar ken ook af en toe in mezelf gekeerd raken. tja tis allemaaal zoooo moeilijk,. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
als ik knetter-dronken ben dan doe ik pogingen tot dreft drinken,of baksteenduiken,of ga ik al men saffen uitdelen of val ver in der pot enz...mijn fantasie gaat boven 300% en ik vergeet nix van wat ik heb gedaan
als ik ladder-stoned ben dan zie ik alles scheef of hebben verkeersborden haar of bij't dansen zweef ik precies,ik heb het gevoel dat alles veel trager gaat(ik inclusief)enz,mijn fantasie gaat boven 200%,ik vergeet nix vanwat ik heb gedaan,maar daarna wil ik soms eens iets zeggen en vergeet ik het direkt weer(kkan't nie goed uitleggen) mijn fantasie is in gewone omstandigheden al op hoog niveau maarja,da's een detail ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
als je dronken ben wil je liggen en niks doen, als het erg is lucht overgeven erg op! als je stoned ben wil je op de bank chillen, eten drinken en muziek luisteren. dronken zijn is klote, stoned zijn is lekker!
|
![]() |
|
Ik zuip niet :/
Ben ook nog nooit, maar ook echt nooit, goed dronken geweest... Wel van "ik ben wazig", maar niet dat ik de volgende ochtend een kater van het zuipen had.. Ik blow em anders wel gèr ![]() Kan je in principe dus ook niet goed helpen, maar ik zal het proberen ![]() Zoals al eerder gezegd, dronken = hyperactief, lichte controle over het lichaam en stoned = rustig, stilte om je heen willen hebben..
|
met alchohol vergeet je meer dingen lijkt het daarna alsof het niet echt is gebeurd
als je stoned bent dan lijkt het daarna wel alsof het echt is gebeurd het is ook waziger met kleuren en geluid enzo
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Met rijles naar België JustLizz | 52 | 15-03-2007 16:46 | |
Drugs & Alcohol |
Het trüe kvlt IZSADC-topic Kreator | 500 | 11-04-2005 10:43 | |
Drugs & Alcohol |