Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je het gedicht afgaat en je let niet op wat er staat ofzo, denk je in dat je niet kunt lezen maar juist het gedicht ziet en weet dat daar allemaal woorden staan, dan lijkt de eerste strofe wat slordig. Ik heb zelf niet echt een idee van hoe je het zou moeten aanpakken... Misschien een witregel na verder?
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Thnx voor jullie hulp, ik plaats daar inderdaad een witregel.
|
Ik hou van dit gedicht na het gelezen te hebben.
Omdat ik snap wat je bedoelt. En omdat ik vind dat je dat perfect op papier hebt gezet. Echt, zo heb ik het al zo vaak geprobeerd. En jou is het gelukt. kus
||
![]() |
Citaat:
![]() Het geeft een stuk bevrediging dat ik iets heb kunnen schrijven dat anderen herkennen. Bedankt dat je dat zegt. Erg lieve reacties allemaal.
|
Ik denk dat ik dit wel je beste gedicht vind van wat ik tot nu toe van gelezen heb... Ik heb het al enkele keren gelezen, en vind het steeds mooier worden. Je gevoel komt erg goed naar voren in dit gedicht. Het is in een strakke, goedlopende vorm geschreven.
Ik vind het sterk hoe je in de eerste twee strofen een verandering van de situatie beschrijft, en dat in de eerste zin van de derde strofe ineens de constatering komt, als iets wat je al heel lang wist, maar dat het op dat moment ineens naar voren komt. Verder vind ik het stukje wat daarna komt ook erg goed; de filosofie achter de handeling, en wat het met je doet. Het spreekt me enorm aan, ik vind je verwoording geweldig, en de tweede strofe zo 'ertussen, als een constatering van buitenaf, en toch weer juist heel erg van binnenuit'. Ja, een geweldig gedicht. Met een prachtige, relativerende titel ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebril: 'gewone' of op sterkte? Daantje_0705 | 21 | 20-05-2008 11:33 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #3 Gothic | 500 | 07-05-2004 12:27 | |
Verhalen & Gedichten |