Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2003, 13:32
kimberley
kimberley is offline
Hey

De nacht van vrijdag op zaterdag ben ik uitgeweest en heb echt teveel gedronken (dom! want normaal drink ik helemaal niks), ik kon niet meer lopen, ging out enz...
Nouja, uiteraard kotsen die nacht en de volgende dag ook nog. Maar sinds die nacht heb ik niks meer kunnen eten/drinken want alles komt er binnen no-time uit. Dit is nu al 2,5 dagen aan de gang en ik begin echt te merken dat ik uitgeput raak, ik heb ontzettende dorst en honger maar voel me nog steeds kotsmisselijk.

Enig idee wat ik hier aan kan doen? moet ik langs de dokter gaan ofzo? tips om het wel binnen te houden?
Bedankt alvast

sry als dit in drugs & alcohol hoort, ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 13:52
Verwijderd
Ik zou toch even langs de dokter gaan of gewoon even de dokter bellen voor advies. Ik weet het niet precies, maar als je alleen maar aan het overgeven bent en niks binnen houdt, dan verlies je veel vocht en raak je op den duur uitgedroogt.
Ik weet niet wat je precies eet en drinkt, maar ik zou voorzichtig thee zonder suiker ofzo proberen. Wit, geroosterd brood schijnt ook goed te zijn. Maar als je dit allemaal al niet binnen kan houden, ff de dokter bellen Beterschap in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 14:08
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik denk dat als je normaal nooit drinkt en dan een keer egt veel drinkt(iets van 15 tot 25 glazen ofzo) kun je er denkik best een paar dagen(2 of3) egt goed ziek van zijn.... en daar kan een dokter denk ik ook weinig aan doen.Ik zou idd proberen water of thee drinken, en voorzichtig wat fruit of brood/beschuit eten.
Als het egt 5 dagen of langer aanhoudt zou ik wel naar de dokter gaan want dan kan het wel iets anders zijn
Oud 22-12-2003, 16:15
kimberley
kimberley is offline
Tnx

De thee kwam er eigenlijk direct weer uit, maar de beschuit is binnen gebleven. Straks nog maar een keer thee proberen te drinken.
Bedankt voor de adviezen!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten