Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik had/heb nog nooit een hijs van een sigaret genomen, ik had de 1e keer dat ik wiet nam, het door een waterpijp gedaan en ik moest hoesten als een gek, maar ik was wel stoned omdat je het eigenlijk niet fout kon doen.Kvind waterpijp zowieso nog relaxter als gewoon joint want egt heel goed teugen kan ik niet en vind de smaak ook veel minder.Majah iig als je snel goed kan hijsen word je wel stoned , als de wiet goed is iig
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kan ze later altijd nog knetter worden, laat haar eerst maar eens de eerste x overleven ![]() |
![]() |
|
Wat in mijn ervaring héél goed werkt tegen hoesten, is zorgen dat je voldoende gewone lucht mee naar binnen hijst, bijv. door tegelijk / afwisselend door je neus en je mond in te ademen als je inhaleert.
Verder ben ik persoonlijk een fan van puur blowen en hoest ik me kapot als ik met tabak blow, maar daarover verschillen de meningen nogal sterk.
|
ik heb van te voren wat hijsen van een shaggie genomen, om een beetje te kunnen hijsen. daarna gewoon rustig gehijst van de joint. niet al te diep ingeademt. k kreeg wel verdomd veel slijm in mn bek. maar k voelde weinig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kapot door blowen biggie123 | 33 | 03-07-2013 17:51 | |
Drugs & Alcohol |
voor de eerste keer blowen Sandra.93 | 28 | 28-01-2010 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Nicotine in je aderen Inanis | 30 | 05-12-2007 23:26 | |
Drugs & Alcohol |
eerste joint Martijne | 165 | 20-08-2007 20:22 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
hoe oud? Waarom? Fantôme | 53 | 10-02-2005 15:20 |