Advertentie | |
|
![]() |
|
<komt uit zuid, en is dus bevooroordeeld...
Ik vind R'dam dus een geweldige stad. Kamers zijn er idd een stuk makkelijker te vinden, er zijn een hoop leuke winkels en cafe's/discotheken/poppodia. Het is er gewoon gezellig. Trouwens, welke studie ga je eigenlijk doen???
|
In Rotterdam heb je Feyenoord.. Das wel een minpuntje.. In Rotterdam stikt het van de allochtonen.. Das wel een minpuntje.. In Rotterdam lopen super veel zwervers.. Das wel een minpuntje.. Rotterdam is een van de meest criminele steden.. Das wel een minpuntje.. Rotterdammerse hebben zo'n kutaccent.. Das wel een minpuntje..
Ik ben hier enorm aan het generaliseren.. Das wel een minpuntje ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Rotterdam is harstikke leuk, veel evenementen en ahoy waar veel concerten zijn. Ook het nieuwe luxor is erg mooi. behalve dat het moordstad nummer 1 is, vind ik er niets mis mee
![]() owja over het accent ik spreek gewoon ABN ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Rotterdam is de Studenten-hoofdstad Amsterdammer300 | 8 | 09-12-2013 19:11 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Opdracht Zeehavens en steden Rotterdam en Shanghai markvn | 14 | 24-01-2011 16:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rotterdam pakt overlast huurders aan via ondermeer de Tokkie-toets Gatara | 25 | 12-11-2010 13:47 | |
CDA Rotterdam wil probleemjongeren in campus Gatara | 24 | 03-03-2006 15:06 | |
Rotterdam : geen asielzoekers meer! Mujahideen | 160 | 09-12-2003 17:41 |