Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2003, 16:57
Mujahideen
Mujahideen is offline
PvdA wil asielzoekers in Rotterdam weren

ROTTERDAM - De PvdA in Rotterdam vindt dat de stad geen asielzoekers met een vluchtelingenstatus meer moet opnemen. Het is een van de punten die de partij inbrengt in de discussie over beperking van de toestroom van kansarme nieuwskomers.

Minister Verdonk liet in een reactie weten dat alle gemeenten dus ook Rotterdam de plicht hebben om asielzoekers op te nemen. De grote steden zouden er beter aan doen meer werk te maken van het uitzetten van illegalen, stelde zij.

Het debat begon deze zomer nadat Leefbaar Rotterdam een allochtonenstop voorstelde om de problemen in de achterstandswijken aan te pakken. Eerder luidde PvdA-er D. Schrijer, deelraadsbestuurder in Charlois, de noodklok. Hij vroeg zich af hoeveel kansarme nieuwkomers de stad Rotterdam nog kon hebben en stelde dat de begeleiding van de nieuwelingen beter moet.

'Aanpakken'

Het college zegde toe om met een actieplan te komen. Een werkgroep zoekt in opdracht van burgemeester en wethouders naar maatregelen om "de opeenhoping van sociale en economische problemen in een aantal wijken aan te pakken'. Het college presenteert zijn actieplan 1 december.

Burgemeester en wethouders gaven eerder al aan dat ze hulp nodig hebben van politiek Den Haag. Bijvoorbeeld op het gebied van volkshuisvesting en binnenlandse migratie, zoals wethouder Van der Tak dat noemde. "Er is een te grote toe- en instroom in de stad. Daar moet de rem op wil je de investeringen die je doet in buurten en wijken laten renderen", stelde hij.

'Niet in Bloemhof en Tarwewijk'

In het twaalfpuntenplan van de PvdA is de stop op asielzoekers het hardste standpunt. Asielzoekers zouden huisvesting buiten Rotterdam moeten krijgen. De PvdA wil deze mensen "zeker niet meer in Bloemhof en Tarwewijk, buurten waar nu al te veel problemen samenkomen". Verder zouden Antilliaanse jongeren in Rotterdam in een internaat moeten wonen, waar ze met behulp van een coach voorbereid worden op het volgen van opleiding en vinden van werk.

Ook zou de gezinshereniging moeten worden afgeremd. De PvdA wil niet tornen aan het grondrecht dat ieder zijn eigen partner mag uitzoeken. Zij wil wel met name Turkse en Marokkaanse jongeren met voorlichting en maatregelen bewust maken van de risico's van het trouwen met een man of vrouw uit het land van herkomst. De huwelijken zouden vaak stuklopen. "Sociaal isolement van vaak laag geschoolde en slecht geïntegreerde nieuwkomers is het gevolg", schrijft de partij.

'Geen hek'

De PvdA verklaart niet achter "hard optreden of een hek rond Rotterdam" te staan en vindt dat de afgelopen maanden in het debat over de instroom van allochtonen "heel vervelende beelden" zijn gebruikt.

------------------------------------------

Wat een lachwekkend plan! Alsof die 250 asielzoekers die elk jaar Rotterdam binnenkomen voor de nodige problemen zorgen. Terwijl er honderden criminele illegalen rustig ronddolen in de stad. Belachelijk!

Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 17:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2003, 17:10
Atje85
Atje85 is offline
250? bron?


Ik sta achter t PvdA-plan.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:24
Bjorn008
Bjorn008 is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-11-2003 @ 18:10:

Ik sta achter t PvdA-plan.
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:24
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-11-2003 @ 18:10:
250? bron?


De Volkskrant van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:35
volnat
volnat is offline
Ik wil sowieso geen asielzoekers meer zien, in heel Nederland niet. Vanwege de aantasting van onze cultuur en de hoge criminaliteits cijfers.

NEDERLAND IS VAN DE NEDERLANDERS

volnat
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:38
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:35:
Ik wil sowieso geen asielzoekers meer zien, in heel Nederland niet. Vanwege de aantasting van onze cultuur en de hoge criminaliteits cijfers.

NEDERLAND IS VAN DE NEDERLANDERS

volnat
leer je geschiedenis zou je toch wel moeten weten

je bent zo een loser dat je alleen maar op islam topics reageert
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:39
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Eens met Mujahideen, geen mens is illegaal, behalve de onrechtplegers.

Maar die vind ik dan ook niet menselijk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:35:
Ik wil sowieso geen asielzoekers meer zien, in heel Nederland niet. Vanwege de aantasting van onze cultuur en de hoge criminaliteits cijfers.

NEDERLAND IS VAN DE NEDERLANDERS

en wie zijn die Nederlanders?

ik wil nu toch wel echt een definitie horen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:41
volnat
volnat is offline
Natuurlijk reageer ik alleen om Islam topics dat is wat mij momenteel bezighoudt.
Maar ik zal het binnenkort ook wel practiseren: geluidskabels doorknippen en dan verlost zijn van dat mehewhwehwehehehw

Volnat
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:41:
Natuurlijk reageer ik alleen om Islam topics dat is wat mij momenteel bezighoudt.
Maar ik zal het binnenkort ook wel practiseren: geluidskabels doorknippen en dan verlost zijn van dat mehewhwehwehehehw
Geluidskabels
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:44
volnat
volnat is offline
Geluidskabels van de luidsprekers van de moskeeen misschien? NIet mijn eigen geluidskabels natuurlijk. Ik denk dat pim niet duidelijk is geweest, dus als het niet met woorden kan dan vraagt dat om daden.

Volnat
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:45
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2003 @ 19:42:
Geluidskabels
Waarschijnlijk van de minaret die oproept tot gebed.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:50
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:44:
Geluidskabels van de luidsprekers van de moskeeen misschien? NIet mijn eigen geluidskabels natuurlijk. Ik denk dat pim niet duidelijk is geweest, dus als het niet met woorden kan dan vraagt dat om daden.

Volnat
1.Pim was tegen hetverbod op discriminatie omdat alles gezegd mocht worden...
niet tegen de islam
2.wat is er mis met mensen die bidden in hun moskee?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:52
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Isa schreef op 12-11-2003 @ 19:50:

2.wat is er mis met mensen die bidden in hun moskee?
Waarschijnlijk heeft hij last van het gejengel van de minaret.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:55
volnat
volnat is offline
Beste mensen,

kennen jullie het verhaal van de treinkaping van de molukkers?
Net na dat tafereel zijn Nederlandse jongeren de klopjacht begonnen op groepen molukkers. Dit lijkt weer te gaan gebeuren maar dan meer gericht op Marokkanen. Veel Nederlandse jongeren zijn de aanrandingen en het laffe mishandelen met een groep zat. De nl jongeren nemen dit groepsgedrag over en pakken de vervelende, in dit geval marokkanen, terug. Ik kan even een scene beschrijven uit die tijd met de Molukkers die een leraar mij vandaag heeft verteld. Het ging als volgt de Molukkers hadden eerst hele delen van steden en dorpen voor zichzelf bijv. een deel van het zwembad was het molukker gedeelt en als je daar als autochtoon kwam dan werd je in elkaar geslagen. De reactie van de Nederlandse jongeren was als volgt: een groep jongeren ging in een busje zitten en reden op koopavond door de stad. Liep er dan een molukker op straat dan was het: allemaal het busje uit en de molukker werd met kettingen in elkaar geslagen.

Geweld lijkt mij ook niet de juist oplossing, maar wie geweld pleegt kan geweld terug verwachten

Volnat
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:58
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:55:
Beste mensen,

kennen jullie het verhaal van de treinkaping van de molukkers?
Net na dat tafereel zijn Nederlandse jongeren de klopjacht begonnen op groepen molukkers. Dit lijkt weer te gaan gebeuren maar dan meer gericht op Marokkanen. Veel Nederlandse jongeren zijn de aanrandingen en het laffe mishandelen met een groep zat. De nl jongeren nemen dit groepsgedrag over en pakken de vervelende, in dit geval marokkanen, terug. Ik kan even een scene beschrijven uit die tijd met de Molukkers die een leraar mij vandaag heeft verteld. Het ging als volgt de Molukkers hadden eerst hele delen van steden en dorpen voor zichzelf bijv. een deel van het zwembad was het molukker gedeelt en als je daar als autochtoon kwam dan werd je in elkaar geslagen. De reactie van de Nederlandse jongeren was als volgt: een groep jongeren ging in een busje zitten en reden op koopavond door de stad. Liep er dan een molukker op straat dan was het: allemaal het busje uit en de molukker werd met kettingen in elkaar geslagen.

Geweld lijkt mij ook niet de juist oplossing, maar wie geweld pleegt kan geweld terug verwachten

Volnat
aanranding hebben ze vaak aan zichzelf te danken... het klopt dat een geweldspiraal zo werkt ja... mooi ik kreeg ff de indruk dat je helemaal pro geweld jegens islam was
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:59
Verwijderd
Ik vind wel dat die mensen een redelijk alternatief geboden moet worden, niet dat men zegt: ''We motten jullie hier nie.'' Maak afspraken met andere gemeenten over een goede spreiding, en wijs mensen op de voordelen van het wonen in een andere gemeente, of bied hen voordelen aan.
Het ligt niet aan de asielzoekers alleen, iedereen moet welwillend meehelpen aan integratie.
En partijen als NieuwRechts, de NNP, de AEL en de NVU kunnen daarbij als de spreekwoordelijke kiespijn gemist worden.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:55:
*knip*

Geweld lijkt mij ook niet de juist oplossing, maar wie geweld pleegt kan geweld terug verwachten

Volnat
Ik mag hopen dat dat soort taferelen zich niet gaan afspelen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2003, 19:03
Atje85
Atje85 is offline
Met geweld los je dit niet op, en t liegt echt niet aan asielzoekers, maar juist aan de mensen die hier al langer zijn(vaka hier geboren zijn)

Actie=reactie

Je kan beter gaan praten ofzo, maar dat verhaal van jou slaat echt tien x nergens op Maar ik had ook niet meer verwacht van een nationalist
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:57
Pakist trots
Pakist trots is offline
Waarom de discussie wordt toegespits op de Islam en de Marokkanen, blijft me een raadsel Het ging hier toch om het weren van asielzoekers?

Ik heb op verschillende plekken in Rotterdam gewoond en telkens kwam ik tot dezelfde conclusie: het is een smerige, onbewoonbare, onveilige stad.
Dit los je natuurlijk niet op door een verwaarloosbaar aantal asielzoekers de toegang tot Rotterdam te ontzeggen. Dat zijn die de overlastveroorzakers niet. Door met zo'n voorstel aan te komen, ontzie je eigenlijk de werkelijke problemen. Dat zijn in eerste instantie de drugsdealers, de groepjes Antillianen en Marokkanen die zich veelvuldig schuldig maken aan criminele activiteiten, asociale verhuurders en de illegalen.

Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 20:01.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:00
NN
NN is offline
Aangezien nu het probleem op een positieve constructieve wijze wordt benaderd, ondersteund met argumenten, ben ik voor dit plan. (Dat ben ik niet voor de xenofobe praat uit de onderbuik van o.a. LR.)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:14
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:55:
Beste mensen,

kennen jullie het verhaal van de treinkaping van de molukkers?
Net na dat tafereel zijn Nederlandse jongeren de klopjacht begonnen op groepen molukkers. Dit lijkt weer te gaan gebeuren maar dan meer gericht op Marokkanen. Veel Nederlandse jongeren zijn de aanrandingen en het laffe mishandelen met een groep zat. De nl jongeren nemen dit groepsgedrag over en pakken de vervelende, in dit geval marokkanen, terug. Ik kan even een scene beschrijven uit die tijd met de Molukkers die een leraar mij vandaag heeft verteld. Het ging als volgt de Molukkers hadden eerst hele delen van steden en dorpen voor zichzelf bijv. een deel van het zwembad was het molukker gedeelt en als je daar als autochtoon kwam dan werd je in elkaar geslagen. De reactie van de Nederlandse jongeren was als volgt: een groep jongeren ging in een busje zitten en reden op koopavond door de stad. Liep er dan een molukker op straat dan was het: allemaal het busje uit en de molukker werd met kettingen in elkaar geslagen.

Geweld lijkt mij ook niet de juist oplossing, maar wie geweld pleegt kan geweld terug verwachten

Volnat
je hebt helemaal gelijk, ik kan niet wachten tot Nederlandse jongeren eindelijk claimen wat van hun is.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:18
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Het uitgangspunt van de partijen vind ik goed, maar de effectiviteit valt tegen. Zo'n heel groot verschil zijn die 250 asielzoekers niet.

Het beleid is eigenlijk ook heel onpraktisch, want zo een verplicht spreidingsbeleid voor een bepaalde groep gaat via de woningbouw en daar heeft de overheid niks op in te brengen. De woningbouw bepaalt uiteindelijk of ze wel of niet zo'n beleid gaan toepassen en zij wijzen de asielzoekers hun woning aan. Lijkt mij van wel, aangezien woningprijzen eerder omhoog gaan in een gebied waar niet zeer veel allochtonen geconcentreerd zitten en waar er dus minder lichtere criminaliteit is. Is dan alleen maar gunstiger voor ze.

Het voordeel is dat asielzoekers zich verspreiden en zodoende minder hun eigen taal spreken. Er zijn minder mensen in hun omgeving die dezelfde taal spreken, dus heeft het nog weinig nut om die taal als hoofdtaal te gebruiken.
Het grote nadeel voor de politieke partijen is dat asielzoekers zelf mogen bepalen waar ze wonen, daar valt nu eenmaal niks aan te doen.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 11:52
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:44:
Geluidskabels van de luidsprekers van de moskeeen misschien? NIet mijn eigen geluidskabels natuurlijk. Ik denk dat pim niet duidelijk is geweest, dus als het niet met woorden kan dan vraagt dat om daden.

Volnat
Ik zou zeggen: "graaf Pim op".
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:18
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
En ik maar denken dat de PvdA links was
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2003, 13:23
NN
NN is offline
Citaat:
SSER schreef op 16-11-2003 @ 14:18:
En ik maar denken dat de PvdA links was
De PvdA is wel links (anders zeg ik mijn lidmaatschap op), maar ook realistich. Ze zien in dat er problemen zijn in Rotterdam die voortkomen uit een eenzijdige bevolkingsopbouw. Er zit best wel een redelijke inhoud achter het plan, maar die komt natuurlijk nooit naar voren in de media.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:39
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Isa schreef op 12-11-2003 @ 19:58:
aanranding hebben ze vaak aan zichzelf te danken
Pardon?
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:55:
Beste mensen,

kennen jullie het verhaal van de treinkaping van de molukkers?
Net na dat tafereel zijn Nederlandse jongeren de klopjacht begonnen op groepen molukkers. Dit lijkt weer te gaan gebeuren maar dan meer gericht op Marokkanen. Veel Nederlandse jongeren zijn de aanrandingen en het laffe mishandelen met een groep zat. De nl jongeren nemen dit groepsgedrag over en pakken de vervelende, in dit geval marokkanen, terug. Ik kan even een scene beschrijven uit die tijd met de Molukkers die een leraar mij vandaag heeft verteld. Het ging als volgt de Molukkers hadden eerst hele delen van steden en dorpen voor zichzelf bijv. een deel van het zwembad was het molukker gedeelt en als je daar als autochtoon kwam dan werd je in elkaar geslagen. De reactie van de Nederlandse jongeren was als volgt: een groep jongeren ging in een busje zitten en reden op koopavond door de stad. Liep er dan een molukker op straat dan was het: allemaal het busje uit en de molukker werd met kettingen in elkaar geslagen.

Geweld lijkt mij ook niet de juist oplossing, maar wie geweld pleegt kan geweld terug verwachten

Volnat
Ik vraag me toch echt af waar mensen als jij vandaan komen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:03
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 16-11-2003 @ 14:47:
Ik vraag me toch echt af waar mensen als jij vandaan komen
uit hun moeder, net als jij
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 16-11-2003 @ 15:03:
uit hun moeder, net als jij
Mijn God, die is bijdehand.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 16-11-2003 @ 15:03:
uit hun moeder, net als jij
Nee, dat is niet zo, ik ben gebracht door een grote vogel
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 16-11-2003 @ 20:37:
Nee, dat is niet zo, ik ben gebracht door een grote vogel
Pino?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:51
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 16-11-2003 @ 14:39:
Pardon?
als je trots je lichaam gaat showen om mannen op te geilen moet je niet zeuren als ze deraan komen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:20
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
Isa schreef op 16-11-2003 @ 21:51:
als je trots je lichaam gaat showen om mannen op te geilen moet je niet zeuren als ze deraan komen.
dit is dus pure bullshit. als meiden zich sexy kleden hoeft dat niet gelijk te betekenen dat ze willen neuken of zo
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:41
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Isa schreef op 16-11-2003 @ 21:51:
als je trots je lichaam gaat showen om mannen op te geilen moet je niet zeuren als ze deraan komen.
Ik moet zeggen dat je wel een erg beperkt mensbeeld hebt. In het mensbeeld dat ik zelf heb, past ook eigen verantwoordelijkheid en zelfbeschikking. De mens is gelukkig niet zo geconstrueerd dat we geen "nee" tegen onze driften kunnen zeggen, daartoe zijn we wel in staat. En derhalve is het ook mogelijk mensen aan te spreken op die capaciteiten.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:44
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
volnat schreef op 12-11-2003 @ 19:41:
Maar ik zal het binnenkort ook wel practiseren: geluidskabels doorknippen en dan verlost zijn van dat mehewhwehwehehehw
Ik zou dat toch ludieker aanpakken als ik er last van heb. Wat zij mogen mag ik ook. Ik zou dus braaf midden in de nacht met een megafoon op mijn balkon gaan staan om over Ilúvatar te preken
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-11-2003, 21:46
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Isa schreef op 16-11-2003 @ 21:51:
als je trots je lichaam gaat showen om mannen op te geilen moet je niet zeuren als ze deraan komen.
Als je trots met je doekje showt dat je moslim bent moet je niet zeuren als je voor terrorisme opgepakt wordt
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Le Socialiste schreef op 16-11-2003 @ 21:41:
Pino?
Hoe weet jij dat
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 22:38
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
dat zien we aan je Duitse ondertext nou goed...dit gaat ook weer helemaal nergens heen, echt het niveau is zooooo laag hier, van ''graaf Pim op'' tot ''meiden die zich sexy kleden willen sex'' tot aan het ''doorknippen van kabels''...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 23:03
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 16-11-2003 @ 23:38:
dat zien we aan je Duitse ondertext nou goed...dit gaat ook weer helemaal nergens heen, echt het niveau is zooooo laag hier, van ''graaf Pim op'' tot ''meiden die zich sexy kleden willen sex'' tot aan het ''doorknippen van kabels''...
Hmm, volgens mij staat er toch echt niets over in, damn hoe weten jullie nou dat het pino was

En het niveau is inderdaad laag
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 00:00
NoLimitz
NoLimitz is offline
Ik kots op die probleemmakers in rotterdam, gister weer toevallig een incident gezien waar ' toevallig' marokkaantjes met zn 5en een gozer aan het slaan waren. Maarja je mag er nix van zeggen hier in nederland want dan ben je en rascist. Tis een kwestie van tijd dat we hier een jorg haider of vlaams blok krijgen, mensen zeggen het niet hard op maar de haat tegen marokkanen is echt xtreme vormen aan het aannemen en het is een kwestie van tijd tot er weer een soort pim komt.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 00:11
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
NoLimitz schreef op 17-11-2003 @ 01:00:
Ik kots op die probleemmakers in rotterdam, gister weer toevallig een incident gezien waar ' toevallig' marokkaantjes met zn 5en een gozer aan het slaan waren. Maarja je mag er nix van zeggen hier in nederland want dan ben je en rascist. Tis een kwestie van tijd dat we hier een jorg haider of vlaams blok krijgen, mensen zeggen het niet hard op maar de haat tegen marokkanen is echt xtreme vormen aan het aannemen en het is een kwestie van tijd tot er weer een soort pim komt.
Het gaat in dit topic over asielzoekers, hoor.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 07:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 17-11-2003 @ 01:11:
Het gaat in dit topic over asielzoekers, hoor.
Nee, het gaat over gericht een bepaald probleem aanpakken. En hier probeert iedereen te zeggen wat hij denkt dat het probleem is en hoe dat opgelost moet worden...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 09:25
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
NoLimitz schreef op 17-11-2003 @ 01:00:
Ik kots op die probleemmakers in rotterdam, gister weer toevallig een incident gezien waar ' toevallig' marokkaantjes met zn 5en een gozer aan het slaan waren. Maarja je mag er nix van zeggen hier in nederland want dan ben je en rascist. Tis een kwestie van tijd dat we hier een jorg haider of vlaams blok krijgen, mensen zeggen het niet hard op maar de haat tegen marokkanen is echt xtreme vormen aan het aannemen en het is een kwestie van tijd tot er weer een soort pim komt.
Het gaat over asielzoekers (en je moet echt een erg goede reden hebben om als Marokkaan door de asielprocedure te komen (zeg maar: dat zijn er geeneen)), dus je betoogje snijdt geen hout.

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat juist de xenofobie tegen de nu al in Rotterdam wonende buitenlanders de reden is om zo agressief tegen asielzoekers te reageren.

In Amsterdam zijn asielzoekers in ieder geval welkom (en dat zei notabene een VVD'er )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 09:35.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 09:33
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2003 @ 10:25:
[...]je betoogje snijdt hout.[...]
Ik neem aan dat je bedoelt dat zijn betoogje geen hout snijdt
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 09:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 17-11-2003 @ 10:33:
Ik neem aan dat je bedoelt dat zijn betoogje geen hout snijdt
heh ja, effe aanpassen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 09:37
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Goed begin, nu de rest van NL/Europa.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 09:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 17-11-2003 @ 10:37:
Goed begin, nu de rest van NL/Europa.
En waar moeten ze dan heen vluchten? Of vind je het niet erg mede-aardbewoners te laten creperen in eigen land? Ben je zo'n mensenhater?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 09:50
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef op 17-11-2003 @ 10:37:
Goed begin, nu de rest van NL/Europa.
Jaja, lang leve fort Europaen laat de rest van de wereld maar lekker creperen
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 09:59
herbalpower
Avatar van herbalpower
herbalpower is offline
we moeten de verschrikkelijk getergde asielzoekers (die wel de energie hebben om helemaal naar Nederland te vluchtten terwijl europa veel groter is dan alleen het westen) natuurlijk goed onderdak bieden. De asiel zoekers die daadwerkelijk een verblijfs vergunning krijgen en die ook echt willen inburgeren moeten een goede woning krijgen waar erbij natuurlijk wel op gelet moet worden dat we geen ghetto's krijgen in de grote steden. De asiel zoekers die geen verblijfs vergunning krijgen moeten zo snel mogelijk worden uitgezet.

Als de asielzoekers in het land komen moeten ze allemaal worden opgevangen in concentratie kampen waar daar wordt gekeken wie mag blijven en wie niet. Op deze manier kunnen de asielzoekers die niet mogen blijven ook niet illigal Nederland in trekken om daar de criminaliteit in te gaan.
__________________
ik zit op dit forum met de intentie een bekende nederlander te worden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Europese Parlementsverkiezingen
Lorelei
488 19-07-2009 11:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Blanke superieuriteit
AsianDF
500 06-01-2005 14:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Jongen doodgestoken in Tilburg.
michael1
207 19-09-2003 19:58
De Kantine pim fortuin een jaar dood..
punkyfun
223 11-05-2003 16:20
De Kantine Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand
waaromniet?
123 16-05-2002 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.