|
|
Bekijk resultaten poll: De beste FIFA uit de reeks | |||
FIFA 1995 (de Golden Oldie) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 9.32% |
FIFA 1996 |
3 | 2.54% |
FIFA 1997 (inclusief Zaalvoetbal ![]() |
13 | 11.02% |
FIFA 1998 (ik d8 ook met Zaalvoetbal ![]() |
21 | 17.80% |
FIFA Road To The WorldCup 1998 (met het franse vogeltje![]() |
15 | 12.71% |
FIFA 1999 |
11 | 9.32% |
FIFA 2000 (met de gekke 'cheats' zoals Aliens op het veld etc...![]() |
6 | 5.08% |
FIFA EK 2000 (jaja met de Nederlandertjes![]() |
0 | 0% |
FIFA 2001 (samba!) |
2 | 1.69% |
FIFA 2002 (de 1e zonder de NL-competitie & met het NL-elftal zonder namen ![]() |
2 | 1.69% |
FIFA WorldCup 2002 (met vlammende schoten etc...) |
3 | 2.54% |
FIFA 2003 (nog steeds zonder de NL-competitie & met het NL-elftal zonder namen ![]() |
10 | 8.47% |
FIFA 2004 (met NL-Competitie! & het 'off-the-ball system) |
21 | 17.80% |
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik mis 94
94, 95, 97, 98 zijn et best kheb gisteren 2003 aangeschaft (voor die paar kleinigheidjes ga ik geen 40 euro extra lappen om dan 2004 te hebben) hehe et heerste om bij 94 voor de keeper te gaan zodat ie bij et uitrappen tegen je aan schoot, en hoppa scoren.. of scoren vanaf de middellijn idd, maar dan liep mijn sega altijd vast? ![]()
|
Fifa 99, omdat een vriend van me en ik naar aanleiding van dat spel met The Ultimate Dutch Update (TUDU) begonnen. Heb 't echt onvoorstelbaar veel gespeeld.
Maar toch, tot Fifa 2001 was elke versie vernieuwend en een genot om te spelen. Gelukkig zit de Nederlandse competitie er nu weer in (inclusief KingZine- en Goole Maoke-vlaggen bij Willem II ![]() ![]()
|
2003 vind ik dan toch wel, eindelijk vernieuwing en niet van die fouten dat er onmogelijke goals worden gemaakt,
alleen jammer dat je op Worl Class nog met 10-0 wint... omdat je toch weer de manier vind waarop je altijd scoort...
||
![]() |
Citaat:
altijd met 20-0 winnen van Qatar enzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk is 2003 of 2004 de FIFA met de mooiste graphics en de gameplay wordt ook elk jaar beter, maar in toen ik de 1998 speelde had ik er veel meer plezier van toen ik 2003 of 2004 speelde. In die tijd was 1998 weer heel goed en was je al superblij met de 'een beetje herkenbare hoofden'. |
![]() |
|
94: Wel een leuk spelletje, jammer dat je alleen uit bepaalde hoeken kon scoren. H van Smeiter
![]() 96: niet gespeeld 97: heel lang gespeeld, maar te statisch, je kon alleen rechtdoor of opzij lopen leek het. cool dat je eigen teams kon maken WK 98: volgens mij de beste versie, leek het meest op echt voetbal. 99: niet gespeeld 00: redelijk goed 01: best wel kut 02: heel erg kut, veel te sloom en statisch 03: wel redelijk 04: niet gespeeld
|
![]() |
|
haha ja, en die slidings waarmee je sneller ging dan rennen, dus slidend het veld over
![]() keuze: 98, zaalvoetbal teh leet! moeten ze weer erin toepassen dat owneert echt! daarna vind ik het flut
|
Fifa 95
(en natuurlijk die eerste ofzo met alleen landen teams waarbij je alles uit een vast isometrisch standpunt zag en waarbij je alle replay's van doelpunten kon saven. Ik had echt uber geweldige doelpunten daar tussen staan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
FIFA '98 Road to the World Cup was echt een meesterlijk spel. Vreselijk uitgebreid met ALLE landen (alleen miste ik Andorra wel
![]() |
![]() |
|
Je hebt een foutje gemaakt, Fifa 98 heette volgens mij juist "Road to the worldcup" en het daadwerkelijke spel met die uitermate irritante vogel heette gewoon "Wordcup 98" dat vond ik overigens een gigantisch goed spel!
Dat heb ik meer gespeeld dan alle andere fifa's bij elkaar, op wintersport dagen achter elkaar toen we ingesneeuwd waren! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een keer 20 omhaals achterelkaar tegen de paal gehad. De speler bleef gewoon maar omhaals maken als de bal terug kwam van de paal ![]() Dat spel was echt zwaar relaxt. Jammer dat ik het niet meer heb Ik heb btw voor fifa 98 gestemt. Dat spel vond ik een grafische doorbraak in de fifa wereld. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Fifa 2006 beter dan pro evo? Gendra | 75 | 08-02-2006 10:40 | |
Vrije tijd |
WK Voetbal <20 Verwijderd | 150 | 01-07-2005 20:59 | |
Vrije tijd |
Wie vinden we nu het grootste talent dat er rondloopt op deze bol? El Dar | 52 | 19-08-2003 13:54 | |
Games |
Fifa 2003 hallee | 41 | 20-12-2002 14:18 | |
Software & Hardware |
,-=' wat is dit nog waard '=-, Verwijderd | 5 | 04-12-2002 17:17 | |
Vrije tijd |
FIFA presenteerd wereldteam Verwijderd | 31 | 05-07-2002 17:05 |