|
|
Bekijk resultaten poll: Denk jij dat bidden helpt? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 49.12% |
Nee |
21 | 36.84% |
Weet ik niet |
8 | 14.04% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hangt ervanaf. Als je bidt voor iets waar je in grote mate voor afhankelijk bent van je eigen kunnen, dan kan bidden zeker helpen. Het heeft namelijk een soort placebo-effect op de geest, en de menselijke geest is tot meer in staat dan je zou vermoeden. Als het gaat om iets absoluut onmogelijks, zoals het genezen van een ongeneeslijke ziekte, dan is bidden natuurlijk flauwekul. Het sterkt de mens wel, though, maar helpen doet het niet.
|
![]() |
|
![]() |
ik denk wel dat bidden helpt. Als je tot God bid, zal Hij je bijstaan. Dat neemt echter niet weg dan mensen ook een eigen verantwoordelijkheid hebben!
voorbeeld: iemand heeft heel erg haast, bid of hij behouden aan mag komen en raast vervolgens overal door het rode stoplicht. Op die manier denk ik niet dat bidden helpt. Maar over het algemeen ben ik ervan overtuigd dat bidden wel helpt. God heeft de mens geschapen, Hij huodt zoveel van de mensen dat Hij zijn enige Zoon heeft geofferd ter vergeving van onze zonden. Hij luistert echt wel naar onze gebeden!
|
als je er in gelooft helpt het denk ik wel, maar dan is het nog niet het bidden wat helpt, maar het geloven dat bidden helpt, helpt dan.
Dus omdat ik denk dat bidden op zich niet helpt, heb ik maar nee gestemd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gebedsgenezingen Rohit | 156 | 25-07-2005 12:58 | |
Bidden helpt niet? Gatara | 12 | 15-07-2005 14:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[column]Hij Moet Beginnen Met Het Bidden Tot Zijn Varken. tosyali | 13 | 21-06-2004 13:17 | |
lijden appelsientje87 | 27 | 04-04-2004 22:48 | |
De Kantine |
O Goden te hoge hemel... Ovidius | 76 | 26-02-2004 15:19 | |
helpt bidden? CD-R | 102 | 26-11-2003 20:37 |