Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Stom, stom , stom |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik maakte me eens zorgen over mijn zusje en las één van haar chatlogs, dat verklaarde een hoop. Achteraf ben ik blij dat ik het gelezen heb, maar het was natuurlijk niet netjes van me. Laat ik maar zeggen dat het uit broederliefde was, m.a.w:'Ik deed het uit liefde voor haar."
![]() |
![]() |
|
Ik moest ooit voor een vriend van me even een email kijken omdat zijn internet t niet deed, en t ging over onze gezamelijke vakantie. Toen heb ik ook een paar andere mailtjes gelezen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb ooit een keer bij iemand een keylogger geinstalleerd, die dagelijks in geniep zijn log's naar mij mailde. Elke toets die de persoon indrukte, elk programma dat hij startte, het kwam elke avond allemaal keurig in een versleuteld bestand mijn mailbox binnen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik dacht ooit dat dit forum heel geheim was en dat toenmalige ~Dark Voice~ hier al haar geheimen op zette. Toen heb ik me hier aangemeld en ben haar gevolgd. ![]() Ik vond het heel erg wat ik had gedaan en was zelfs bereid om weg te gaan als zij dat wilde. ![]() Maar ze bleek het niet erg te vinden en ik mocht blijven. Einde. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[enquete] Opsporingsmethodes Verwijderd | 12 | 04-11-2003 19:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De brief(!?!) van Edwin & Margarita aan (ex-)Premier Wim KOK! Psychopath | 12 | 16-03-2003 18:37 | |
Software & Hardware |
[New MSOS] Microsoft Longhorn build 4008 AJMouse | 53 | 14-03-2003 10:23 | |
Software & Hardware |
[Codecs] Welke gebruiken jullie? Verwijderd | 23 | 11-03-2003 20:53 | |
Donner: ook niet-verdachten laten registreren monkee | 49 | 20-01-2003 15:13 | |
[Stemwijzer Stelling] Privacy waaromniet? | 23 | 09-12-2002 08:29 |